Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    SoYa: Jo, tænkte på efter filmen :)
  2.  
    Hey! Kom lige til at tænke på..
    Er det biocity Aalborg, vi skal se det i?
    Hvor ligger biocity aalborg i forhold til en togstation?
    Nogen visuelle punkter, der er nemme at genkende i nærheden af biografen? (Er ikke god til vejnavne)
    =w=;;
  3.  
    Den ligger 50-100 meter fra togstationen. Har du været inde i Kennedy Arkaden? (den store røde bygning ved siden af togstationen, hvor der er busterminal, SunSet, mm.) Det er på første etage oppe ad den store trappe lige inden for døren, og billetlugen er nede i stuen så snart man træder ind.
    Du har vist mit nummer i tilfælde af at det går helt galt :D
  4.  
    Tja ... Kig efter den store "nye" bygning :) .
    http://maps.google.com/maps?saddr=train+station,+aalborg&daddr=kenedy+arkaden,+aalborg&hl=en&ll=57.042739,9.918066&spn=0.001208,0.003484&sll=54.952386,11.942139&sspn=5.225695,14.27124&geocode=FVtoZgMdcVKXACnFcPrt8zJJRjFk1hDznZ0rNw%3BFYtlZgMdTVeXACH6CEQxcR8jgSl51Xnc8zJJRjEyl0WUm35mRg&vpsrc=6&mra=ls&t=h&z=19
  5.  
    Mange tak for hjælpen :3
  6.  
    Jeg vil også gerne med i biografen, hvis det ikke er for sent at melde sig til :) Hvor og hvornår mødes vi?? Louise
  7.  
    Filmen starter 11:45 lørdag formiddag (i morgen!). Hvad med at vi mødes 11:15-30 ved billetlugen så vi lige kan nå at sige hej og evt. købe lidt bio-guf og så går samlet ind og sætter os? :)

SoYa ordner du billetter?

PS: Min søster har givet afkald på den del af min fribillet jeg gav til hende, så jeg har også en ekstra til hvem end der behandler mig bedst ;)
    •  
      SoYa
    • Jan 6th 2012 edited

Jo. Jeg siger også vi mødes kl 11.15 imorgen foran billet-skranken i Kennedy Arkaden,
    fordi vi skal hente billetter senest en halv time inden, men tror dog ikke at der er nogen der tager vores pladser :)

Hvis der er er problemer eller i kommer for sent eller whatever, ka i få fat på mig under:
    20977718 ;)

Louise (blaise) kommer btw også imorgen, wee, så jeg bestiller 8 billetter! (regner med Junder også kommer :)
    tænkte på at fordele os på to rækker så folk ikke sidder så langt yderst :)

Glæder mig til det, ses imorgen guys :D
  8.  
    SoYa: Lyder som en god ide at fordelle os på den måde
    Team Gibli Cinema Trip, GO! X3
  9.  
    Junder kommer desværre ikke :C
  10.  
    Junder burde skamme sig! C:
  11.  
    Mange tak til alle der dukkede op til filmen :) Det var rigtig hyggeligt, og en god film!
  12.  
    ilm. Ganske hyggeligt, og ganske god film.

Det var så første gang jeg har set en anime i biffen og kun anden gang jeg ser en studio ghibli med dansk tale (så Ponyo i juleferien på ramasjang! >_< ).

Det blev endnu bedre hjemme, da jeg opdagede at Amazon havde sent mig en mail om at de nu havde afsendt min Arrietty Deluxe Collector's Edition \o/.
  13.  
    :D nice
  14.  
    Niceness. Så jeg regner med at du kommer til et arrangement så man kan se den uden dansk tale :D
  15.  
    Hvad syntes I om de danske stemmer, var de i orden eller var i skuffede over dem? Det var jeg, jeg synes stemmerne på de andre Ghibli-film er markant bedre.
  16.  
    Jeg var nogenlunde tilfreds med moren, faren og farmorens (den søde gamle dame) stemme. Jeg var dog helt vild med katten. Den havde de fanget godt :P
    De andre var dog noget mere skuffende..
    •  
      SoYa
    • Jan 8th 2012

Jeg giver dig ret søren :( Syns især at samtalen mellem Arrietty og Sho var skuffende på dansk... Jeg tror den ville have haft et meget større følelsesmæssigt impact på mig, hvis jeg havde hørt originalversionen :/
    Det er lidt ærgerligt. Men faren og moren syns jeg faktisk var fine nok.

Anyhow, skal jeg da ihverfald se den igen med japanske stemmer :)
  17.  
    enig med SoYa om samtalen mellem Arrietty og Sho. Syntes selv de var alt for sukkersøde på dansk, men kan så ikke sige om de vitterlig også er sådan på japansk (er overbevist om at han sagde "kawaii" og ikke "smuk" :P ).

Men generelt var jeg positivt overrasket. Ponyo var ligeså, heller ikke så slem (igen enkelte stemmer der var underlige). Der er flere af de engelske versioner af ghibli-film der lyder forfærdeligt :/ .
    •  
      Wish
    • Jan 14th 2012

Hvor fyldt var biografen, da I var inde og se den?
  18.  
    Knap så fyldt. Man kunne sagtens komme lidt for sent..
    •  
      SoYa
    • Jan 14th 2012

Udover os... Jeg gætter der var 10 andre? :) Noget i den dur ;)
  19.  
    Da Krizz og jeg var inde at se den 3/1 var vi de eneste i salen
  20.  
    og vi var de eneste der ikke havde deres forældre med. Was quite funny
  21.  
    Hah, yeah.
    Man kunne have håbet på flere anime fans, but nay.
  22.  
    Den bliver også smidt op i biografen på et rigtigt dårligt tidspunkt
    •  
      Wish
    • Jan 16th 2012

Hvorfor skulle det være et dårligt tidspunkt?
  23.  
    Når man kom et stykke fra Aalborg, skulle man tidligt op =w=;;
  24.  
    Klokken 11:30 ville jeg ikke mene er det mest optimale tidspunkt
    •  
      Wish
    • Jan 16th 2012

Nårh... troede du mente det generelle udgivelsestidspunkt for filmen i Danmark.