Vi er blevet kontaktet af Camera Film A/S, som vil høre om I, medlemmer, er interesserede i at få arrangeret en forpremiere på den kommende Ghibli film "Arriettys Hemmelige Verden".
Der er endnu ingen dato for hvornår premieren skal være eftersom de gerne vil tilrettelægge det efter jer, medlemmer. Billetprisen vil være normalpris og forpremieren vil være før den 25. december hvor filmen får officiel premiere.
Hvis der er nok interesserede fra Aalborg området vil de gerne arrangere en forpremiere i Aalborg :D Ellers bliver det i Århus.
The Secret World of Arrietty: "The Clock family are four-inch-tall people who live anonymously in another family's residence, borrowing simple items to make their home. Life changes for the Clocks when their daughter, Arrietty, is discovered."
For det første er det her en super god film... en af de bedste fra Ghibli i lang tid efter min mening... så kan man måske høre jeg har set den, men jeg vil gerne støtte op om det, så hvis det er i Aalborg er jeg helt sikkert interesseret. For det andet - er det japansk eller dansk tale? engelsk måske?
Jeg er med på den og vil også bakke op om deti Aalborg, og er selv interesseret i at vide om den så vises med dansk, japansk eller engelsk tale... Men jeg kan ikke sige bestemt om jeg kan komme uden en dato endnu :)
Et stort ja herfra (hvis det bliver i Aalborg :) ) - også selvom det nok bliver på dansk.
Har ikke engang fået set den endnu - Jeg venter, næsten høfligt, på at den bliver udgivet på Blu-ray et sted i nærheden så jeg kan få den til samlingen (uhh 9. januar :o ).
Jeg har også interesse for at se filmen, men har nok kun mulighed for at gå i biffen d. 22. og 23. såfremt vi ikke snakker indenfor den næste uges tid.
Det er super fedt at kita er blevet kontaktet vedrørende det her, noget af et testamente til kendskabet af foreningen :D
Så snart jeg ved noget skal jeg nok give besked :) Lige nu er det mere spændende om vi overhovedet er nok til at få arrangeret en forpremiere. Jeg venter stadig på svar fra dem ^^
Det overrasker mig egentlig ikke, at der ikke blev givet udtryk for mere opbakning til ideen. Fire dage er ret kort tid, når der ikke er et træf i nærheden. Jeg ved ikke om der findes et tal for det, men jeg kunne forestille mig, at det kun er en brøkdel af foreningens medlemmer der overhovedet har besøgt forum inden for det tidsrum.
Hvis jeg er i nærheden, vil jeg også gerne være med. Siden det er i juleferien, er det ikke helt udelukket.
Jeg er også interesseret :) Hvad med måske at sende nyheden ud via mail til medlemmerne? Nu ved jeg godt, det er for sent mht. forpremieren, men det vil stadig være megahygge at få så mange med i biffen, når den bliver sendt ^^
Hov fik slet ikke kigget herinde de sidste mange dage :O Er der stadig interesse?? Jeg har lavet en poll nu, hvis folk stadig har lyst til at lave en fælles tur i løbet af den næste uges tid så ka de give udtryk for hvornår de kan under dette link:
Hold da op. De viser den simpelthen kun der frem til den 11. januar og kun omkring middag :o Så er det godt, at det er i min eksamensperiode, så jeg har tid.
Haha :P Har også flere eksamener på vej, men en biograftur er god afveksling... :D mht. visning af filmen, så ka det jo være de smider flere forestillinger op efterfølgende, det er sikkert bare dem de har planlagt indtil videre :)
krizz har som han selv sagde vist allerede planlagt at se den imorgen, men jeg vil stadigvæk prøve at tromle noget sammen en anden dag, hvilket selføli overhovedet ikke skal stoppe nogen fra at se den med ham ;D
Jeg lukker nok doodle-pollen imorgen aften. Så hvis folk stadig vil med, så stem friskt på en dato :)
Indtil videre skal der nok sættes kryds i kalenderen for lørdag kl.11.45 :) Jeg har tænkt mig at bestille det antal biletter vi skal bruge via nettet så ka vi hente dem lørdag når vi mødes.
Nej da :P jeg reserverer dem bare. Gør man det en dag før forestilingen, ka man afhente dem på dagen man ser filmen, så jeg reserverer nok fredag morgen også ka folk selv betale når vi henter dem ;D
Sååå siden det er ved middags tid, smutter vi så os' ud i samlet flok og får en gang middags mad? Tror det kunne være ganske godt med noget mad og en frisk gibli film at snakke om imens :)
Weee - det tar jeg glædeligt imod :D ... og det med frokost lyder bare nice, jeg er med på den helt klart!! :) Det er vel efter filmen, regner jeg med (?)
Jeg lukker doodlen her i aften kl 23 ca - bar så folk ved det, men indtil videre er lørdag d.7 stadig planen... (medmindre der pludselig kommer flere der kan fx søndag, hvor der er en del af "de tilmeldte" der også har tid)
Jeg ved godt det hele er med meget kort varsel... sry for det... men det er bare, hvis vi ikke gør det nu, så blir turen nok aldrig til noget :(