Jeg har selv lyst til at begynde at spille det (Har før spillet Maid RPG) så ville høre om der var nogle ledige pladser eller eventuelt stemning for at starte et hold op.
Hvis det kører samme stil som Vampire Masquerade, er jeg in! Der er ikke noget federe end at sidde i en lille, mørklagt rum og spille fra kl. 22 til kl. 05 :D
Jeg forslår Pathfinder istedet for DnD. Det er sådan set det samme, men de har ryddet op i reglerne og gjort det hele mere overskueligt. Desværre lider det af det samme som alle de andre DnD spil, det er meget computerisk.. Men har selv allerede nogle hold kørende, så har desværre ikke så meget tid :P Men ja Mew, det ville nok være nemmere at spille et forudlavet scenarie når man ikke kender folk så godt. Rollespil er som et forhold, det er ikke alle man spiller lige godt med, så det ville være en skam at ødelægge
Jeg er dog en stor fan af de nye WoD serier, specielt Werewolf, og vil forslå dette da det ligger en det op til samarbejde (det kan dog være svært for nye spillere).
Jeg kigger lidt rundt ^^ Men må sige at D&D 4th ed. lyder til at være meget simpelt, men skal ikke kunne sige det 100% sikkert når jeg ikke har spillet de andre.
Har os' hørt det var simpelt, men har nu hørt mere skidt end jeg har hørt godt, og det var der mange der syntes. Hvilket var grunden til at Pathfinder blev lavet (også kaldet 3.75). Der rigtig mange der ikke brød sig om det, og der var vidst nogen som begyndte at sætte husregler sammen for at lave et fanhæfte for at gøre 3.5 bedre. Men det vidste sig hurtigt at det ville blive til lidt mere end et fan hæfte, så det blev til en held bog og de lavede en convertion guide på 18 sider, så det er kompitabelt med 3.5 (så du behøver ikke købe en masse nye bøger til 3.75, hvilket Wizards havde en vane med :P ) .... Er lidt bange for at dette er ved at blive til en reklame tale.. Elsker bare Pathfinder i forhold til resten af D20 fantasy reglerne :D http://paizo.com/pathfinderRPG/v5748btpy89m6
Wow, tror dette er min første post her inde, EVER! Anygays. min kæreste, Daniel (ham den store med den sorte pony t-shirt til chibi træffetden 14 januar) ved jeg har et pathfinder hold som køre i givende stund hjemme hos os. Jeg spiller selv en del D&D og har gjort det siden 7.klasse (det skal siges at jeg er 25 nu) :)