Nu står et nyt år for døren, og dette vil vi i Chibi-rådet selvfølgelig også sørge for bliver fyldt med små, hyggelige Chibi arrangementer :D Årets første arrangement er til os, der måske har spist lidt for meget i juletiden - det er nemlig et arrangement, der handler om at bevæge kroppen og være fysisk aktiv!
Chibi-rådet er et lille underråd til Anime Kita, som skal arrangere mindre arrangementer for alle vores medlemmer! Vi satser på at afholde et arrangement ca. én gang om måneden. Disse arrangementer er mindre på den måde at de, i udgangspunktet, kun forløber sig over en enkelt dag/aften og kun retter sig imod et emne, hvorimod de store Anime Kita Træf jo både indeholder en biograf, et gameroom, masser af konkurrencer osv. Der kan selvfølgelig heller ikke være lige så mange deltagere til disse små arrangementer som til de store træf. Så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads til vores chibi-arrangement! ^_^
Hvad: "Move your body"-aften! Hvornår: Lørdag den 14. januar. Starter kl. 16.30 og slutter før midnat (23.30). Hvor: Kulturbroen - Strandgade 3, 9400 Nørresundby. (Se en masse kort over stedet her) Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem. Deltager begrænsning: 40 personer.
Planer for aftenen: - Der bliver opstillet en PlayStation 3 med PlayStation Move til. Medbring gerne spil dertil :D - Der bliver opstillet en Xbox360 med Kinect til. Medbring gerne spil dertil :D - Der bliver opstillet en Wii. Medbring gerne spil dertil :D - I det lille lokale opstiller vi StepMania. - Der er selvfølgelig også bordplads til tabletop-games for dem, der ikke kan danse hele aftenen :)
Ved 18tiden går vi ud og finder noget aftensmad sammen, som altid.
Ej hvor lame, men jeg tror ikke jeg kan komme i aften allivel, jeg vil prøve på at nå det, men har en eksamensopgave jeg skal aflevere mandag og... skal vi sige, det går ikke så hurtig som jeg vil ha det skal gå ... fork det træls! :(