Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Så skriver vi år 2012 og dette betyder 2 nye Kita Træf at se frem til!

Allerede nu kan i tilmelde jer det næste Kita Træf på Selvbetjeningen.

Praktisk information
    Hvornår: Weekenden den 16. - 18. marts. Vi starter kl. 16:30 fredag og slutter søndag kl. 11:30.
    Hvor: Huset, Hasserisgade 10, 9000 Aalborg.
    Pris for deltagelse: Aktivt medlemskontingent (50 eller 100,-) + minimum ét måltid i Husets kantine á 69,-
    Deltager begrænsning: 120 personer.

Der kan ikke betales i døren!
    Vi går efter først til mølle princippet, så tøv ikke!

Afstemningen om, hvad Husets kantine tilbyder som aftensmad lørdag aften, findes på vores Facebook gruppe.

Tråden vil løbende blive opdateret med tilføjelser.
    Er der spørgsmål eller kommentarer, så skriv endelig her i tråden eller send en mail til os på kontakt@anime-kita.dk
    Vi glæder os til at se jer igen, og ser frem til en dejlig weekend med masser af smilende og glade folk :)
    •  
      Wish
    • Jan 16th 2012

Så er jeg tilmeldt træffet. Jeg undrer mig dog over, at jeg kun skal betale for den mad, jeg har krydset af..? Sidst jeg betalte for medlemskab var en gang sidste år. En anden ting, ved I hvorfor maden i kantinen er blevet dyrere? Nu kommer man jo næsten til at skulle slippe 100 kr. for et morgenmåltid med drikkevarer til.
  2.  
    Wish > Vi kan se at du sidst betalte til Kita 11.1 - hvilket var i april måned sidste år. Vores medlemsskab gælder i et helt år - dvs. dit medlemsskab udløber til april i år :)

Derudover gætter vi på at stigningen på maden i Huset blandt andet skyldes de nye og "fantastiske" fedt-afgifter.
    Men er 100 kr. ikke også billigt taget i betragtning af hvad man betaler andre steder, når man går ud og spiser?
    •  
      SoYa
    • Jan 17th 2012

Hmmm... jeg er ikke helt sikker på om jeg gør noget forkert eller hvad, men når jeg tilmelder mig, og jeg bestiller kød oveni (jeg regner med man ikke får noget, hvis man ikke bestiller det for 25 kr oveni), så står det ikke i afregningen til sidst, at jeg skal betale 69 + 25 kr for arrangementet, men bare de 69kr... Er det en fejl?
    • PIP
    • Jan 17th 2012

en prisstigning på 15% på maden er egentlig lidt pepperet fedtafgift eller ej. Men noget helt andet i mangler at fixe linket til tilmeldingen på http://www.anime-kita.dk/arrangementer/
  3.  
    Done. Tak from reminderen, PIP :)

@ SoYa :
    Jo det lyder da lidt som en fejl ?!
    Keennnyyyyyy... Seeemaaaa... Hjæææælpp!
    •  
      Wish
    • Jan 17th 2012

Zarsu > Ah... okay. Jeg troede det fuldt kalenderåret. Nu spiser jeg kun morgenmad i Huset, så ja 100 kr for det er efterhånden lidt dyrt.
    •  
      sema
    • Jan 17th 2012

@SoYa: Bemærk at kød tilvalg kun gælder for maden fredag aften og ikke lørdag aften, selvom det nok kunne misforstås som at det felt gælder for begge dage (må vi lige rette op på engang).
  4.  
    Er der nogen af magic-spillerne der har commander/highlander decks?
  5.  
    Reminder:
    Så er det snart sidste frist for at få betalt i tide. Især, hvis man ønsker overnatning til træffet!
    Få sikret jeres plads til træffet med det samme, inden det er for sent! :)
    •  
      Wish
    • Feb 27th 2012

Morten og jeg kan desværre ikke komme denne gang alligevel, men jeg håber, at I andre får et godt træf. ^^
  6.  
    Ej, det kræver en god forklaring!

Men tak :)
    •  
      Wish
    • Feb 27th 2012

Om søndagen skal vi til barnedåb og børnefødselsdag ved Mortens niece og nevø (og deres forældre :p), som lige er kommet hjem fra Grønland. Og så skal vi hjem forbi min familie om fredagen, hvor min lillebror har fødselsdag.
  7.  
    Åh alle de familiefødselsdage. Det topper også for mig lige pt.
    Vi skal nok prøve at hygge ekstra meget nu hvor I ikke kommer med :p
  8.  
    Så er jeg tilmeldt Kita-træf :D
    Be gentle with the noob XD
  9.  
    SIDSTE UDKALD FOR BETALING TIL KITA TRÆF 12.1 MED OVERNATNING!

Hvis du vil deltage OG have overnatning til træffet så SKAL du have betalt senest I MORGEN (torsdag) for at sikre din soveplads. Betales der senere, er der ingen soveplads!
    For tilmelding uden soveplads er deadlinen den 9. marts, hvor pengene SKAL være gået ind på Kitas konto.

Ved spørgsmål kan der skrives i tråden eller rettes henvendelse ved kontakt@anime-kita.dk

Håber vi ses til træffet! :)
  10.  
    Så har jeg betalt : D !
    Glæder mig til at komme til mit første Kita-træf TwT !!!

see you there : D
  11.  
    Attention!
    I morgen er deadlinen for betaling til træffet uden soveplads. Det er altså sidste chance for at sikre sig en plads til Kita Træf 12.1! Skynd jer at få betalt!

Ved spørgsmål kan der rettes henvendelse ved kontakt@anime-kita.dk

Håber vi ses næste weekend :)
  12.  
    En uge tilbage :D
    PS. kommer som en kat fredag(Katteører+hale+garnnøgle)
    og en pirat lørdag(sommerhat/heksehat+tørklæde+piratsværd) (Hvis jeg kan finde tingene) XD
    Uf, jeg glæder mig X3
  13.  
    ^like for Piraten!! XD
    Jeg slæber måske mit companion cube cosplay med hvis jeg orker...
    men ved ikke om jeg gider transportere det da det nemt går i stykker..
    damn, dilemma!! XDDD
  14.  
    Jeg er en hest
  15.  
    Argh, matey :D
  16.  
    Glæder mig til en shoot i en stor kjole sammen med Sascha ! ^w^
  17.  
    Kort tid efter Kita Træffet åbner dørene om fredagen, så vil der gå en samlet udflugt til butikken "LaserDisken", hvor vi har en aftale med ejeren om, at alle køb af anime bliver med 20% rabat.
    Vi går fra Huset i to omgange kl 17:00 og senere kl 18:00, og kommer tilbage igen senest en time efter. Det er en gåtur på kun få hundrede meter hver vej.
  18.  
    Til alle cosplayere, til træffet:
    Liv Høybye, som er fotojournalistpraktikant på Jyllandsposten i Viby, kommer på besøg lørdag middag. Hun vil gerne tage billeder af nogle af jer cosplayere, samt lave små interviews til avisen. Hvis I har lyst til at deltage skal I bare tage fat i hende :D
  19.  
    20% rabat!? Oh, my, God!!

Jounalister!? Oh, my, God!!

Der er snart Anime Kita!? Oh, my... Thats cool :D
  20.  
    Kommer der journalister?! Hvor sejt! >w<
    Jeg har det personligt ikke så godt med at blive interviewet og sådan noget, men jeg håber da at der er en masse cosplayere der vil deltage!
    Det kunne være en god måde at få udbredt hele konceptet!!^^
    •  
      Wish
    • Mar 13th 2012

Husk at bede om at gennemlæse interviewet inden, det bliver trykt. ;)
  21.  
    Wish > Aftalen er at alt hvad hun laver omkring træffet skal igennem mig før det bliver trykt, så bare rolig ;)
  22.  
    Tak for et godt træf, selvom jeg var en baka og glemte mine controllers XD
    (Jeg kommer til chibi-arrangement Gamer-aften 14/4, så der kan jeg tage dem med hjem igen)
  23.  
    Vi skal nok sørge for at medbringe dine controllers til næste chibi-arrangement :)

Og til alle deltagende ved Kita Træf 12.1:
    Tusind tak for en skøn og hyggelig weekend!
    Jeg håber I har haft det mindst lige så sjovt som jeg :D
    Håber vi ses igen til Kita 12.2 i efteråret.
  24.  
    Tak :D (Undskyld, jeg er så glemson XD)