Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Hvis du har lyst til at give en hånd med til at få træffet til at køre rundt, så kan vi rigtig godt bruge nogle ekstra hænder.
    Det drejer sig hovedsageligt om at sidde vagt i receptionen, men lidt ekstra mandkraft til opsætning og oprydning er også yderst velkommen.

For at sidde i receptionen kræver det dog, at vi skal have din børneattest, som vi sender til dig til underskrivning.
    Det er også grundet børneattesten, at vi er nødt til at sætte deadlinen for tilmeldingen som hjælper ca. 3-4 uger før træffet.

Man vil altid sidde vagt sammen med en autoriseret udpeget af Kitas bestyrelse, så der altid er en med erfaring tilstede. Det plejer at være ganske hyggeligt at sidde vagt.

Når man tilmelder sig arrangementet kan man vælge om man vil være hjælper eller ej.

At være hjælper er frivilligt arbejde.
    Læs mere her om at være hjælper.

Hvis du har spørgsmål til det at være hjælper eller ligende så kan du skrive i denne tråd eller på plan@anime-kita.dk
  2.  
    Jaaa, jeg vil gerne være hjælper!
    Hvad får man ud af, at være hjælper, hr. Nikkelmann?
    :)
  3.  
    Begynder Kita nu også på det attest-gejl?

Vil gerne være hjælper alligevel, men spar at sende mig en attest, jeg har en liggende.
    Hvem skal jeg skrive den til, Anime-Kita og Kenny Hansen?
  4.  
    Fixed! :-D

Nu da vi er blevet kommunale godkendte forlanger kommunen at vi skal indhente børneattester.
  5.  
    Er der nogen bestemt alder begrænsning? :3
  6.  
    Vi har en aldersgrænse på 15 år for at være hjælper. Desværre :/
  7.  
    Men! Selvom du ikke kan være "officiel" hjælper, så må du meget gerne give en hånd med til nogle trivielle ting under træffet, hvis det har din interesse :P