Jeg har en veninde der skulle have været med mig til Genki sidste år, men hun kunne ikke komme med. Men i år vil hun både gerne med, men også gerne prøve at Cosplay. Hun er rimelig god til kreative ting, så det tror jeg godt hun kan. Problemet er bare at hun ikke rigtigt kender særligt meget til hverken Anime eller Cosplay generelt, derfor bad hun mig om at kigge rundt efter en der ville passe til hende både figur mæssigt og personlighedsmæssigt. Det tætteste jeg er kommet indtil videre er Asuka fra NGE (men dem er der sikkert en million af), men vil gerne have lidt flere muligheder og jeg er nemlig heller ikke så vidende om Anime karakterer, så derfor leder jeg efter aktive Cosplay communities (danske eller engelske) som kunne komme med råd.
Hvis der er nogen herinde fra der kan komme med råd ville det også være rart.
Mange tak for jeres indlæg. Jeg attacher et billede af mig og hende som nok bedre skulle vise størrelse.
Men ellers er hendes data 1,68 høj (mener jeg) 22 år gammel Nuværende klippet korthåret. (men kan altid bruge paryk)
Personlighed: Selvstændig og stædig, men samtidig følsom og pjattet/fjollet. Loyal og venlig, men kan blive ret ophidset i konflikter. Det må gerne være en karakter hun kan identificere sig med på en måde.
Gode forslag. Jeg må skamfuldt sige at jeg ikke har set nogen af serierne. Men hvis man skulle se dem sammen med en der ikke rigtigt har set Anime før, hvilken serier ville så være bedst? Ud fra jeres mening?