Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Jeg har en veninde der skulle have været med mig til Genki sidste år, men hun kunne ikke komme med. Men i år vil hun både gerne med, men også gerne prøve at Cosplay. Hun er rimelig god til kreative ting, så det tror jeg godt hun kan. Problemet er bare at hun ikke rigtigt kender særligt meget til hverken Anime eller Cosplay generelt, derfor bad hun mig om at kigge rundt efter en der ville passe til hende både figur mæssigt og personlighedsmæssigt. Det tætteste jeg er kommet indtil videre er Asuka fra NGE (men dem er der sikkert en million af), men vil gerne have lidt flere muligheder og jeg er nemlig heller ikke så vidende om Anime karakterer, så derfor leder jeg efter aktive Cosplay communities (danske eller engelske) som kunne komme med råd.

Hvis der er nogen herinde fra der kan komme med råd ville det også være rart.
  2.  
    Hvis du vil beskrive din venindes udseende og personlighed eller uploade et billede, så kan det være jeg havde nogle ideer :)
  3.  
    AniManga har en cosplay afdeling hvor du kan spørge om hjælp :D
  4.  
    Mange tak for jeres indlæg. Jeg attacher et billede af mig og hende som nok bedre skulle vise størrelse.

Men ellers er hendes data
    1,68 høj (mener jeg)
    22 år gammel
    Nuværende klippet korthåret. (men kan altid bruge paryk)

Personlighed: Selvstændig og stædig, men samtidig følsom og pjattet/fjollet. Loyal og venlig, men kan blive ret ophidset i konflikter. Det må gerne være en karakter hun kan identificere sig med på en måde.
  5.  
    Ud fra billedet ville jeg sige, at din veninde kan cosplay som RIGTIG mange figurer specielt når hun er villig til at bruge paryk.

Men uden at kende din veninde kunne jeg foreslå:

Haruhi fra Haruhi Suzumiya
    Yuuki fra Vampire knight
    Rykia fra Bleach
    Haruhi fra Ouran highschool hostclub

Held og lykke med cosplayet :)
    •  
      Wish
    • Jan 22nd 2012

Ud fra personlighedsbeskrivelsen vil jeg foreslå følgende:

Chidori Kaname fra Full Metal Panic!
    Rosette Christopher fra Chrono Crusade
    Misaki Ayuzawa fra Kaichou wa Maid-sama!
    Lavie Head fra Last Exile
  6.  
    Gode forslag. Jeg må skamfuldt sige at jeg ikke har set nogen af serierne. Men hvis man skulle se dem sammen med en der ikke rigtigt har set Anime før, hvilken serier ville så være bedst? Ud fra jeres mening?

Mange tak for hjælpen :)
  7.  
    Haruhi Suzumiya og Ouran highscholl hostclub tror jeg godt man kan se som nybegynder. De er temmelig sjove :)
  8.  
    "Haruhi Suzumiya"

Der ser ud til at være flere serier med det navn.

Et eller andet sted man kan købe den?
    •  
      Junder
    • Jan 31st 2012 edited

Du skal have fat i The Melancholy of Haruhi Suzumiya. Den findes i to udgaver, hvor den nyeste er lidt længere.
    http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=83201012376321330
    http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=4224821457891165693
  9.  
    Jeg går ud fra at den du linker til er den nyeste?

Mange tak for linken :)