Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)> <(^_^<) <(^_^)> (>^_^)>

Chibi-rådet er et af Anime Kitas underråd, som står for at arrangere events for alle Anime Kitas medlemmer. Der afholdes ca. ét arrangement om måneden, og det foregår oftest i lokalerne på Kulturbroen i Nørresundby. Disse arrangementer forløber sig over en enkelt dag/aften og drejer sig om et fast, forudbestemt tema, hvorimod de to årlige, store Anime Kita Træf altid indeholder gameroom, masser af konkurrencer, plads til kort- og brætspil, sjov og spas, osv. Der kan selvfølgelig heller ikke altid være lige så mange deltagere til disse chibi-arrangementer som til de store træf, så husk at tilmelde jer, så I er sikret en plads!

Hvad: I bestemmer!
    Hvornår: Lørdag den 3. marts fra kl. 16:30 og til lidt før midnat.
    Hvor: Kulturbroen - Strandgade 3, 9400 Nørresundby. (Se en masse kort over stedet her)
    Hvor meget: Gratis for medlemmer af Anime Kita! 50 kr. hvis du ikke er fuldt medlem.

Tilmeldingen til arrangementet er åbnet!

Ligesom ved vores "Fluffy-Pyjamas-Werewolf aften", som I medlemmer bestemte, så vil vi til dette arrangement også gerne have, at medlemmerne bestemmer temaet for, hvad der skal foregå :)
    Kom med jeres bedste, sjoveste, mest kreative idéer for, hvad aftenen skal forløbe med i vores 2 lokaler på Kulturbroen, og så stemmer vi om, hvad temaet bliver!

EDIT:
    Afstremningen er afsluttet. Vinderen blev 4: One-episode marathon-aften (det første afsnit af mange forskellige animeserier)

Ses i morgen til arrangementet! :)

Afstemningens status (se betydning længere nede):

1: 9 stemmer
    2: 6 stemmer
    3: 8 stemmer
    4: 10 stemmer
    5: 5 stemmer

6: 6 stemmer
    7: 4 stemmer

8: 1 stemmer
    9: 4 stemmer
    10: 9 stemmer

Stemmende:
    Junder, Kischii, MisterHamper, Blaise122, Camavan, nickchanger, KittyAmazing, Kazumie, krizz, MangaAnimeLover, The_Mew, Usernameistaken, blabberwocky, Jinglebells, Prime, SoYa

Film-relateret:
    1: Live-action filmaften (ingen anime)
    2: Firefly marathon-aften (serien "Firefly")
    3: Disney filmaften
    4: One-episode marathon-aften (det første afsnit af mange forskellige animeserier)
    5: Pokémon marathon-aften

Kortspil-relateret:
    6: Munchkin-aften (et hyggeligt kortspil med rigtig mange sjove finurligheder og tilbygninger)
    7: Magic: The Gathering og Yu-Gi-Oh! turnering-aften

Andet:
    8: Lav-cosplay-aften
    9: Tegneaften
    10: Konkurrence-aften (en serie af mange forskellige små lege/konkurrencer med præmier til vinderne)

Over de næste dage er der åben afstemning for, hvad temaet for chibi-arrangementet bliver.
    Alle deltagende skal blot skrive her i tråden, hvilke forslag de stemmer på.
    Man må stemme på så mange forskellige, som man har lyst til. Stemmen betyder at "Jeg ville gerne være med til at deltage i det her arrangement!".
  2.  
    Blindsmagning og stearindryp!!
    Helst samtidig.
  3.  
    Det kunne faktisk være sjovt at lave nogle små, hyggelige konkurrencer i forskellige spil. Med små, sjove præmier. Så går der lidt sport i hyggen :D (quoted fra en eller anden reklame... XD)
    Hvem kan have flest marshmallows i munden på én gang? Hvem er bedst til Twister? Uno? Hvem kan stå på ét ben længst tid til bandet Maximum the Hormone? (dem, der har leveret growling-openingen til Death Note). Rekordædning af flødeboller? ...
    Jeg er sikker på, man kan finde mange sjove/mærkelige/hyggelige/klamme små-konkurrencer ;)
  4.  
    Ikke dumt :) Det åbner mange muligheder
    (og meget arbejde ._.)
  5.  
    Konkurrence-aften? Lyder faktisk ret hyggeligt. Hvad med banko? Elsker Banko XD Så kunne må måske forslå alle at have en lille ting/noget slik med til en 10,- som kan bruges som præmier? Eller hvis man har nogle små figurer man gerne vil ahve afsat XD - hmm måske altså..

En kreativ aften kunne også være sjovt, men kan ikke tænke længere end at tegne og male, som kan gøres inden for rimlighedernes grænser >_<..

Ellers er jeg altis solg til Werewolf <____<;;;
  6.  
    Vi kunne også holde "Live-action filmaften" - både med de rigtig gode film og de virkelig dårlige ;)
  7.  
    Jeg foreslår Firefly marathon aften!
  8.  
    muligvis en munchkin aften, hvis vi kan finde nok spil, har selv et. :D
  9.  
    jeg giver Junder +1 til Firefly marathon aften!
  10.  
    der er en god del i kita der har munchkin
    på stående fod:
    Mig
    Junder
    Neros
    Qwasslo
  11.  
    Og Prime!
  12.  
    hah knew it masser af munchkin WHEEEE
    •  
      Shin
    • Feb 2nd 2012

nu syntes jeg vi skal tilbage til hva kita er x3 en forening der fremmer japansk kultur ikke peter somethings spil^^"
  13.  
    Steve Jackson spil ? Jeg syntes nu det kunne være meget sjovt :)
    Men kan nu lide alle de ideer der er kommet ^^
  14.  
    Jeg er altid så dårlig til det med forslag... men jeg prøver alligevel!! XD
    - Vi kunne jo altid bygge snemænd :D ...hvis der da er sne til den tid. Indtil videre ser det ud til at det har planer om at blive i mange måneder endnu... >__<
    - Yu-Gi-Oh turnering?! X'D
    - Lav-Cosplay-aften? hvor man mødes og... laver cosplays? (Tror vidst nok kita har haft noget lignende engang, og at det ikke fungerede, men nu er vi jo en hel del flere medlemmer, såehh... det kunne være det gik?)
    - Tegneaften? Det var rigtig sjovt sidste år i hvert fald!
    - Tegn og gæt med manga/anime characters? Hvor man stiller et stort staffeli op og trækker characters, lidt i stil med gæt og animeer til træffene! Det kunne da være meget hyggeligt! XD især fordi det er umuligt at tegne pænt da det jo skal gå stærkt!
  15.  
    Jeg kan desværre ikke være med til denne omgang hygge, men derfor kan jeg vel stadig komme med input.. Tror jeg da..

Det med spil og små konkurrencer lyder slet ikke skidt. "Balancer PokeBall'en", "cosplay løb" og "pokemon stratego" kunne være ganske interessant :D
  16.  
    Elsker Neros' forslag XD
  17.  
    DISNEY AFTEN!!! All The Disney Aften !!!! <333

Det kunne blive så hyggeligt
  18.  
    Why am I not surprised to see you post that here ?! :P
  19.  
    pokemon marton :D
  20.  
    Det samme som Søren :D
    Der er alt for lidt pokemon XD
  21.  
    Konkurrence-aften med en serie af mange forskellige små lege/konkurrencer med præmier til vinderne.

Live-action filmaften

Firefly marathon-aften (eller en anden serie? I bestemmer)

Munchkin-aften - et kortspil med rigtig mange sjove finurligheder og tilbygninger.

Yu-Gi-Oh! turnering-aften (og Magic og andre kortspil?)

Lav-cosplay-aften

Tegneaften

Disney-aften

Pokémon marathon-aften

---

Flere forslag? Ellers vil vi snart begynde at stemme om det :)
    •  
      SoYa
    • Feb 15th 2012

Uh funny hårfarve aften, så ser vi anime med folk med sjove hårfarver!
    Musik aften, musik spil og anime med tema musik!
    Scary aften, horror stuff og scary film >_<
    Vampyr aften? Anime med vampyrer, hvis folk overhovedet ejer det?

Selv syns jeg jo at konkurrence aftenen lyder mega sjov, eller en disney aften JAY!! :D
    ...eller en marathon aften, hvor vi ser ét afsnit af hver anime serie! Så lærer folk serier at kende!! EJ den er altså også god.! One Episode Marathon!!! :D
  22.  
    One Episode Marathon lyder awesome :D
  23.  
    Det hele lyder rigtig hyggeligt og sjovt :)
    Jeg kunne godt tænke mig at komme med til mit første træf, så jeg følger lige, lige så stille, med i hvad i finder frem til :D
  24.  
    Øv, kan ikke komme den dag, skal til polterarbend D: Håber i får en hyggelig dag <3
  25.  
    Aww :o
    Ilm! ^^
  26.  
    Jeg stemmer også for en konkurrence-aften, det lyder rigtig sjovt :)

Btw, man kan ikke skifte billed under Account, den redirected blot til jeres facebook-gruppe uanset hvor man trykker.
  27.  
    ^ Tak for info. Vi har rettet fejlen nu :)
  28.  
    Vi har sorteret lidt i forslagene, og de endelige er her:

Film-relateret:
    1: Live-action filmaften (ingen anime)
    2: Firefly marathon-aften (serien "Firefly")
    3: Disney filmaften
    4: One-episode marathon-aften (det første afsnit af mange forskellige animeserier)
    5: Pokémon marathon-aften

Kortspil-relateret:
    6: Munchkin-aften (et hyggeligt kortspil med rigtig mange sjove finurligheder og tilbygninger)
    7: Magic: The Gathering og Yu-Gi-Oh! turnering-aften

Andet:
    8: Lav-cosplay-aften
    9: Tegneaften
    10: Konkurrence-aften (en serie af mange forskellige små lege/konkurrencer med præmier til vinderne)

Over de næste dage er der åben afstemning for, hvad temaet for chibi-arrangementet bliver.
    Alle deltagende skal blot skrive her i tråden, hvilke forslag de stemmer på.
    Man må stemme på så mange forskellige, som man har lyst til. Stemmen betyder at "Jeg ville gerne være med til at deltage i det her arrangement!".
  29.  
    I så fald ryger min stemme på alle film-relatede og kortspils-relaterede.
  30.  
    Jeg stemmer for live-action filmaften og pokemon marathon :)
    Jeg har selv de to første death note live-action film, som jeg kunne tage med!
  31.  
    Jeg stemmer på:
    1, 2, 3, 4, 6, 7, 10
  32.  
    Jeg stemmer 1, 4, 9 og 10 :3
  33.  
    10, 9
  34.  
    Arrangementet er om en uge, så vi vil meget gerne have de sidste stemmer hurtigst muligt så vi også kan nå at forberede os.
    På forhånd tak :)
  35.  
    1, 2, 3, 4, 9, 10
  36.  
    1, 2, 3 og 4 ^_^
  37.  
    1, 4, 5, 7, 8, 9 og 10 n__n'

Vil VILDT gerne med, men jeg ved stadig ikke >.<
  38.  
  39.  
    1,3,4,5
  40.  
    4 og 10 ^^
  41.  
    5, 6 og 7
  42.  
    Nummer 1
  43.  
    2, 3 og 6 her
  44.  
    Stemmer 3 og 10 :D
  45.  
    Jeg kan ikke komme den dag alligevel :(
    •  
      Prime
    • Feb 29th 2012 edited

2
    3
    4
    6
    10
    •  
      SoYa
    • Mar 1st 2012

Stemmer på 4 og 10 :)
  46.  
    Afstemningen bliver lukket ved midnat, og temaet bliver bestemt efter det forslag med flest stemmer.
    Pt. ser det ud til at blive "4: One-episode marathon-aften (det første afsnit af mange forskellige animeserier)" med i alt 10 stemmer.