Vi skal have valgt Temaet for temarummet til Kita-træf 12.1, og her vil vi gerne have jeres friske ideer på banen!!
Som eksempel havde vi sidste år et "retro-room" med gamle spil og konsoller i temarummet. Lige nu er der dog ingen begrænsninger mht kreativitet og ideer. Vi er åbne for alle jeres forslag..! (De skal dog helst kunne omsættes i virkeligheden ;)
Vi glæder os til jeres input. Så post det her i forummet eller i vores Kita facebook-gruppe under den dertilhørende post!!
Det kunne være sjovt med en lille maid eller cosplay cafe. Vi kunne have et par små borde og en disk, hvor vi kunne have salget af slik, drikkevarer og nudler i stedet for nede i receptionen. Måske kunne nogen lokkes til at bage nogle kager eller cupcakes derhjemme og tage dem med til salg :) Cake og cupcakes bring-and-buy!!
Ellers kunne vi have en lille artist alley, hvor fx nogle af kita kunstnerne kunne tage imod commissions :) Samtidigt kunne man have et tegnebord for alle for at bruge pladsen optimalt (måske i stedet for tegnebordet i konkurrence rummet?)
Hm, altså syns maidcaféen generelt er en god idé, men véd ikke om vi ka nå at omsætte det i denne omgang... Men nice forslag ja ^_^
Syns personligt rigtig godt om et "Move-IT" tema :) Eller disco-tema :D ! Altså Kinect, som også er blevet foreslået, og så med Just Dance og andre bevægelsesspil til Wii og Move :)
Ellers måske et horrortema, men uhyggelig hygge :D Flagermus, stearinlys og crazy plakater og spil fra den genre og et werewolf-spille hjørne om aftenen! ;D
Eller det modsatte :D Super-fluffy-cute tema :) Med cute spil, hm som pokemon (jeg syns de fleste pokemoner er cute :D ) og stofdyr og søde plakater og evt salg af søde cupcakes som folk har medbragt! Og whatever fluffy ideer vi kan finde på ^_^
@daphne Ja, det problem har vi også snakket om, men det er vist noget med varm vs kold mad eller noget... Men véd det overhovedet ikke med sikkerhed! >_< Men salg af slik deroppe kunne jo være et alternativ eller diverse drikkevarer... Men jo, det er ihvertfald en ting vi skal være opmærksom på, hvis maid-café'en skal laves! :)
Derfor skal vi have flere idéer på banen, så vi har et udvalg! ;D Wuuhuu, kom frisk med dem!!
Kan godt lide Blaise122's ide med et rum hvor tegnere kunne tage commissions, selvom man jo kan sige, at vi har "dealer rummet" hvor man kan sælge sine ting, bum bum.
Et "børneværelse". Hyggeligt, plads til at tegene, lege med perler, læse manga'er (hvis nogen ville stille nogle til rådighed) og måske med mulighed for at spille på de ældre konsoller som ps1 og 2 m.m.
Photoshoot lokale. Se om man kunne skaffe et hvidt lærrede, så man kunne gå ind og tage nogle flotte billeder, ... Tror ikke selv ret meget på den her, men en idé er en idé XD
Syntes at photoshoot lokalet er en fin idé, men det bliver nok lidt trist for dem der ikke har tænkt sig at cosplaye?^^" (jeg sytnes dog det lyder super genialt, da jeg har tænkt mig at ankomme i cosplay...) XD Hvad med et "Panel" rum, hvor folk der har visse ekspertiser kan holde små foredrag? F.eks Gode cosplayere der snakker om detaljer, stof og giver råd, "seriøse" gamere der snakker om diverse spil, manga-stil-tegnere der snakker om tegneredskaber osv? Syntes jeg kunne være interessant at høre lidt om i hvert fald!^^ (Har ikke noget selv at byde ind med, men ehhm...) XD ved ikke om det vil komme til at fungere, og om nogen overhovedet vil komme og kigge, men det er vel meget fint i teorien? :D