Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    jeg vil også velkomme!!! :'D velkommen ^^
  2.  
    Okay, lad os se om jeg kan gøre det godt nok >.<...

Mit navn er Sila, og bliver atten d. 9 MArts ^^ .. Jeg blev født i Aalborg, men har i hele mit liv boet i Ryaa indtil Oktober 2009, hvor jeg flyttede ind i et hus hvor der kun bor drenge ... *Ser hen på en bestemt medlem herinde* Min kærlighed til anime og manga startede som manges ved at se Pokémon! Og nød hvert et episode indtil de afskårede Misty .. Men min kærlighed til de kære væsner er skam ikk stoppet, har så sent som i dag spillet Pokémon spil ^^

Er dårlig til sådan noget her >__> .. Nå Videre! Jeg er en pige som let kan blive påvirket af ting.. Som andre's humør, så synes jeg at jeg skal være ligesom det.. Bah, ret irritterende >_>

..... Btw, jeg er 1.65 cm høj 8D
  3.  
    Velkommen til Sila..
    Og hey. Du kunne jo bare have ladet være med at flytte ind i Det hus hvor vi bor. :P
  4.  
    velkommen til ^^ kender godt det med at dele hus med en masse drenge XD bor for tiden på kollegie som eneste pige på min gang O_o

hvad laver du så af spændende ting? ^^
  5.  
    er det forkert hvis jeg kan svare på et par af de ting :P
  6.  
    Velkommen til Misling! :D
  7.  
    haha det ved jeg faktisk ikke O_o
  8.  
    Mads, det var kun det her sted XD... Men er nu glad nok for det!
    Tjaah... Lige nu går jeg på en special skole, da jeg ikk har de ting for at komme videre med uddannelse ^^' .. MEn regner med at jeg en dag vil på designskole, da jeg elsker at sy :3
    Og mange tak :3
  9.  
    ej hvor fedt!! :'D ville også gerne kunne sy!! har så meget respekt for folk der er gode til sådan nogle ting!!
  10.  
    Uhuh, sy mit eget cosplay! That would be awesome!!:'D
  11.  
    mega awsome!!!
  12.  
    Daw, mit navn er jonas og er lige fyldt 20 her i februar :3 har set anime siden jeg var 14 år og begyndte at sketche/tegne mangas siden jeg var 18.
    Jeg bør i støvring city :3 og har dog ikke taget mig sammen til at skaffe en lejlighed pga krisen og så videre ..

Jeg er snart færdiguddannet industriteknikker og bliver udlært hos Hydrema støvring A/S
    Arbejder mest med CNC styrede maskiner til masseproduktion. ellers, programmere jeg bare :)

Min interresse for alt i verden er anime, bare ærgeligt der ikke er en "solid" linje hvorpå man kan "uddanne" sig i noget med anime og manga at gøre ( uden at rejse til japan :3 )
    Spiller desuden til dagligt wow, MW2 l4d2 C&C4 RA3 og Globalaganda med nogle venner som ikke interessere sig for anime verdenen. Dog er jeg selv stoppet lidt med wow og global aganda, fordi de ender med at sluge tid, pga den "manglende" stopknap som der fx er i diverse andre pil så som FPS spil. Når man spiller wow og bare stopper (lad mig kalde det at raide for ærfarne folk) kommer der desværre følger som bare ender med at tage mere af ens tid.
    Jeg fortryder dog ikke at have spillet spillet :) siden det har været rigtigt sjovt! men interessen skulle jo ende et sted.

anyways. har fornyligt hentet Manga studio EX 4.0 tegneprogram og skaffet en Bamboo fun tablet til at tegne med.
    Jeg er hoppet fra at tegne manga og gået over til at illustrere anime figure, (male og shade lidt) jeg har lavet et par gode indtilvidere ;)

Min drøm er at kunne leve på at lave wallpapers og comic books.

her er et exempel på noget jeg har tegnet:

(ikke helt færdigt!) det er miku hatsune hvis i ikke helt er med ;)
  13.  
    Hvor sødt! Hej med dig^^,

Miku-san er bare så nuser og hun synger vildt godt :3
  14.  
    tak x3 føler mig velkommen.
  15.  
    velkommen velkommen velkommen!!! :'D

fancy drawing!! ville ønske jeg var så god til at lave sådan noget på pc XD har bare ikke så megen tålmodighed til at få det gjort pænt -.-
  16.  
    hehe, alle har vel sin smag. har rodet lidt rundt her på forummet og har skam også set dine. Jeg er imponeret over din stil, vil nok ikke kunne lave så "smooth" et værk som dit.
  17.  
    Okay.. Om mig... Mit navn er Elisabeth Milling, jeg fylder 21 til sommer og jeg har taget en studenter eksamen... Min første anime var Min Nabo Totoro, som jeg stadig har et sted på vhs... Jeg har læst manga siden jeg var 13, har hyppigt set anime siden samme alder og har været cosplayer siden år 2008, ikke vildt imponerende, men jeg elsker at cosplaye, da det giver mig en mulighed for at leve mig ind i en anden rolle end min egen... En form for virkelighedsflugt, kan man sige... ^^ Hmmm... Jeg bor i Tylstrup, langt væk fra alting, tre kvarters kørsel fra Aalborg... Men hvad, overlever jo nok... ^^ Hmm... En anden passion jeg har er yaoi, og når jeg cosplayer, er det som regel yaoi cosplay, dog kun hvis jeg har en partner, ellers er jeg bare totalt mærkelig og random, som man kan se på youtube... XD

Har ikke været til så mange konventions, men har da været til en del Kita træfs og til J-popcon i 2008, og regner stærkt med at dukke op til J-popcon her i 2010 også, såfremt jeg har nogen at følges med... ^^ Det var vidst alt for nu, tror jeg XD
  18.  
    Jeg er også temmelig vild med yaoi, så vi er i det mindste to herinde ^^, Velkommen til A^^A *Hug*
  19.  
    Arigato ^w^
  20.  
    Welcome! :)
  21.  
    Välkomna! ^__^
    • Tek
    • May 4th 2010

Ohøj! ^^

Navnet er Carsten, Jeg er 22 år og får mine penge som Musiker pt. og andet gøjl:P

Jeg er rimelig jomfuelig med at tage til træf og har aldrig været på en Con men vil Rigtig gerne prøve det, så tænkte at være medlem af anime kita måtte være første skridt :)

For tiden ser jeg excel saga, og skal snart igang med trigun.

Har set:
    Onegai Sensai
    Death Note
    Orochiban Ebichu
    Bublegum Crisis
    Basilisk
    Golden Boy
  22.  
    DET ER EN CARSTEN!!!! FLYGT... eller noget
    Hej Carsten (sagt på rigtig AA måde)
    og velkommen til ^^.
    og synes det er et godt træk du vælger her *nod nod*
    •  
      SoYa
    • May 4th 2010

Vekommen til Carsten :D
    Og yes Kita er et godt valg - og Kita træffene er mega hyggelige og et godt sted at starte,
    for vi er allesammen suuupersøde (vil jeg mene) ^__^
  23.  
    Prime er ikke supersød. Prime er prime!
  24.  
    velkommen til Carsten :'D

super godt valgt ;) en gang kita altid kita! og som DaRkSoYa siger, så er det mega hyggeligt til Kita-træffene, det kan kun fører til mere når du har været til et Kita-træf!!

*velkommendans til Carsten*
  25.  
    "suuupersøde" ... ehmmm <_< right
    Velkommen til Carsten! Godt at se endnu en eventyrlysten anime fan, som forhåbentlig tør troppe op til vores træf! :)
    Du vil ikke fortryde det!

Jeg er Casper forresten, men vi er en god del Casper'e i Kita, så det bliver nok lidt forvirrende i starten.
    Nice to meet you (virtually anyways)!

(oh and btw, watch out for that Prime dude. He tends to poke and hug people to death)
    • Tek
    • May 4th 2010

Hvor er det dejligt at blive Budt velkommen på den måde :) Tak skal i da have, jeg bliver da helt glad :)

Darksoya og nitsche: Jamen jeg glæder mig da til næste træf allerede :) tror da bestemt det bliver godt når i nu er så venlige allerede :)

Camavan: Det kan du tro jeg tør, der er ikke mange ting der skræmmer mig :) hverken underlig humor eller udskejelser af tvivlsom natur^^

Jeg er meget bekendt med primes natur, Så det kommer ikke som en overraskelse at han ikke har ændret sig ;)

Tak for at gøre min dag Behagelig med en god modtagelse hertil :) jeg glæder mig meget til at møde jer alle IRL ^^
  26.  
    Velkommen til Carsten! ^^
    Du vil helt sikkert ikke fortryde dit valg om at deltage! :)
    Er sikker på at de fleste glæder sig over endnu et medlem!

Jeg er nok den du IKKE kommer til at møde...
    •  
      Wish
    • May 4th 2010

Hej Carsten, velkommen til. Godt at se, at der over kommer flere fans over 20 til. ^^
    •  
      k4emic
    • May 4th 2010 edited

Velkommen til Carsten. Det er godt at se nogle nye medlemmer på den anden side af de to første årtier.
    Du kommer helt sikkert til at se en hel del sære ting; både her på forum og til de to årlige træf. De fleste der falder forbi lærer dog at acceptere det.
    Nogle kalder det hjernevask, men jeg holder mig til "udvidelse af personlig horisont".
  27.  
    ja er ret herligt med flere over de 20 faktisk :'D
  28.  
    Nya nya davs davs hej hej med dig! =^.^= Neko hilsen fra mig :P
    • Tek
    • May 4th 2010

Sære ting er jeg glad for at der sker :) så kan jeg føle mig lidt bedre tilpas^^ Men hvornår er næste træf?

BTW: Jeg er ikk bange for at Cosplaye^^ har ikke prøvet det før, men vil have et tema, ikke være alene om det, og gøre det godt^^
  29.  
    Vi holder (desværre) kun 2 store Kita træf om året - det næste er 17-19 september - men derudover holder vi også en masse små arrangementer ca en gang om måneden, som medlemmer gratis kan deltage i.
    http://www.anime-kita.dk/arrangementer/

Jeg vil foreslå du giver vores Cosplay Walk et forsøg. Her har vi planer om at mødes på dagen inde i Aalborg og gå sammen rundt i cosplay og hygge os, og så slutter vi dagen af med at holde en picnic-grill aften i en park eller andet grønt område. Det bliver garanteret super hygge! ^^ Dernæst vores Fårup Sommerland tur, hvor cosplay også er velkomment. (<-- this was a great succes last year!)
    Bare slå dig løs på ægte Kita manér ;)
  30.  
    Lol hvor sygt

anede ikke der var et forum for jyske anime entusiaster, jeg syntes det er svært nok bare at få fat i noget

total depri der ikke er mere gang i japanimation her hjemme

nå ja.

Thomas her, set anime i 2-3 år og hygger mig stadig med en irl ven med at se anime nogle weekender osv
    skriver meget med andre fra udlandet på et andet forum dog et ret dødt forum da anime kun er en lille del af det

jeg er 18 år og studerende på Teknisk gymnasium i esbjerg, aner ikke hvad jeg skal være

andre end mig der bruger MaL til at holde styr på hvad man ser osv?
  31.  
    Ja selvfølgelig! http://www.myanimelist.net/profile/camavan
    Lad da MAL være dit anime forum, der er hele tiden gang i den.

Velkommen til, Thomas :) Jeg er selv 19 år og afslutter Teknisk Gymnasium i Aalborg her til sommer.
    Der er da faktisk rimelig godt gang i den herhjemme mht J-pop vil jeg mene. F.eks. bliver der afholdt en stor anime con her fra fredag-søndag i Herning (SVScon), og der er mange hundrede tilmeldte! Vi har også J-Popcon og Genkicon i Kbh, foruden HAF- (Herning) og Kita-træffene (Aalborg) ^^ ... og det er kun nogle af dem! Endnu flere cons og træf er ved at blive planlagt.
    Du skal da helt afgjort komme med til nogle af dem! :)
    •  
      Wish
    • May 6th 2010

Hej Thomas, velkommen til. Det er både godt og sjovt at se flere og flere få øjnene op for, at der faktisk er arrangementer for animefans landet rundt omkring i landet. Jeg er også på MAL dog under navnet Mai-Wish i stedet for *Wish*.
  32.  
    ja, mit navn på MaL er dog Thomas (sjovt nok jeg kunne få det)

men det her er for fedt, mig og min kammerat har længe snakket om vi gerne ville til noget og møde andre fans
  33.  
    Så skulle I da have taget initiativet før! :) Jeg har set anime i ca 2 år nu, men det er klart perioden fra marts 09, hvor jeg var med til mit først Kita træf og blev viklet ind i hele det sociale anime-netværk, der foregår her i Danmark, som har været den fedeste tid. Det er virkelig en holdsport, der vil noget! :D
  34.  
    os selv oppe omkring 2-3 år, troede bare ikke rigtig der skete noget i danmark (ud over Jpop-con)
  35.  
    velkommen til anyways XD

hope you will enjoy your stay here at Kita XD
  36.  
    Yep, velkommen xD
  37.  
    Velkommen til ^^,
  38.  
    Velkommen til Thomas Håber du vil nyde at være her ^^ altid dejligt med nye folk at møde ^^
    http://myanimelist.net/profile/PrimeTarget hvis du får brug for den ^^
    ^^
  39.  
    Harruuu everyooooneeeez 8D

Well, Har længe hørt om Anime Kita, men først nu da jeg flytter nordpå (Hobro) Synes jeg det er belejligt at involdvere mig yderligere end at se billeder fra meetups!

Jeg hedder Dorte og kommer fra Silkeborg omegn men flytter nu til Hobro for at læse min HF-enkeltfag færdig!

Jeg har ejet op til flere ABJD's Og ejer flere Lolita-kjoler samt at jeg tager min Debut som Cosplayer snart!
    Jeg tegner en hel del og min interesse for at se Anime er blevet vækket efter nogle års dyyyb søvn xD

Men ja! Nu vil jeg se hvad det her er for noget heis, så beware! Der er en mus i Huset X3
  40.  
    Jamen Velkommen Til Dorte. ^^ altid rart med nye mennesker, og jeg håber da du vil nyde at tilbringe din tid her ^^
  41.  
    ^ what he said.
    Velkommen! Godt at se flere modige anime enthusiaster prøve lykken hos Anime Kita :)
    Håber du får en hyggelig tid sammen med os.
  42.  
    Velkommen ^^,

(Tilføjelse til min lidt om dig selv tingest: Jeg er mega bange for torden!... Men lynene er flotte XD)
  43.  
    velkommen til herfra også :3 lyder spændende med ABJD's, lolita-kjoler og tegning :'D

håber du får en god tid ved kita ligesom alle os andre :3