Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
Jeg er lidt bange ^^
edit: oh ja, og velkommen til...
Hmm... Rune-Chan... Man kan aldrig starte for tidlig... Hehe ;)
Jeg har nu svaret dig på msn, men det er jo altid godt at brede viden ud til andre... Eftersom jeg nu har brugt godt 4 timer på at installere Linux på PIPs bærbar, sammen med Beryl så er jeg godt inde i det nu. Med min IBM (Intel GFX) brugte jeg AIGLX hvor jeg fik DRI til at virke og det virker stabilt og hurtigt. Men PIPs bærbar havde et ATI GFX-kort så jeg måtte bruge XGL sammen med Fglrx driveren som ikke er helt optimalt (kan godt være lidt ustabilt i opstart og virker langsom til at starte nye vinduer) . Hans GFX kort skulle kunne bruge Radeon driverens men kunne ikke få DRI til at virke så måtte opgive (selvom jeg måske kunne omgå XGL serveren og bruge AIGLX i stedet).
Ok, hvis der er nogen udover Helge og undertegnet der kan få nogen mening ud af den suppe af forkortelser, vinder i/du et Ubuntu Linux klistermærke. ^^
Edit: ok, fik lige lagt sammen, der er pt. 72 offtopic svar ud af 91 svar i denne tråd... ikke noget jeg vil stoppe eftersom det virker meget godt. Regner dog med at flytte folks "om mig" tekster over i en ny tråd på et tidspunkt så man kan finde dem igen :D