Hedder Helena, jeg er 15 år. jeg er lidt ny inden for con, så man starter selvfølgelig ud lidt stort ( Genki ^^) nøj, det var fedt XD Har snart læst manga og set anime i to år.... og først nu opdager man dette T_T .... ved ikke helt hvad man ellers skal sige..... . Jeg har læst og set lidt af hvert så.... men venter altid på at finde nye og gode manga og anime XD ...... XD konichiwa
Tak ^,^ jep, regner med at komme til kita træf 10.2 XD (... er ihvert fald tilmeldt...>.<) håber på at det bliver sjovt =D så jeg håber også at se jer til næste træf XD
Mit navn er Alex og jeg er nogenlunde 19 år. Ud over en Ph.d i dagdriveri samt en kandidatgrad i pessimisme arbejder jeg på at få en bachelor i Jura ved AAU. Min passion for japansk kultur startede nok så graciøst med tidsløse klassikere såsom pokémon og dragonball omkring årtusindskiftet, og varede indtil '06 hvor andre ting tvang sig ind på dens plads. Siden har jeg været temmelig inaktiv i miljøet. Af den grund kender jeg også kun skuffende få af jer, noget jeg bestemt håber at lave om på :DD Ellers er der ikke så meget andet at vide om mig - jeg er glad for anime og manga i alle genrer og variationer og jeg prøver altid at holde et åbent sind. Sådan lidt som en si. Endelig elsker jeg at lave mad og træne.
Hav en fantastisk sensommer og vi ses forhåbentligt til et arrangement i en nær fremtid!!
Jeg hedder Janni og jeg er 19 år. Jeg har boet i Aalborg Øst med min kæreste i et halvt års tid. Før kom vi fra Videbæk/Holstebro.
Jeg har egentlig kendt til Kita i 2-3 år men har aldrig tænkt på at melde mig herind før nu.
Jeg går på en specialskole i Nørresundby som hedder VUK. Jeg har en hjernefejl der bl.a kan give mig nogle autistiske træk, indlæringsvanskeligheder, lav overskud mm. MEN det kan ikke ses eller mærkes på mig med mindre man kender mig rigtig godt ^^,
Hvordan kan man genkende mig? :o Hvis man skulle opdage mig nede i byen mens man venter på bussen, shopper i gågaden, har jeg rødt hår, render rundt i en lang sort frakke og har altid min Kyo (Fruits Basket) kaste rundt om skulderen :D Den vækker opmærksomhed, lol. Nu har den heller ikke en særlig diskret farve :P Hvis jeg ikke har ham på mig har jeg en blå Miku taske x3
Jeg lærte anime/manga ordenligt at kende på efterskole da jeg kom til at bo med en som var stor fan (Kendt som Piratkaptajn). Ellers har jeg altid set Pokémon, Dragon Ball Z og hvad der ellers er blevet sendt i TV med dansk dub. Men selvfølgelig ser jeg anime nu med jap. dub og eng. sub ^^ btw. så er jeg røv stor Totoro fan ;D
Ellers har jeg taget til HAF events siden ... Ja det kan jeg så ikke huske :D Jeg har meldt mig til det kommende Kita træf så jeg kan komme til at se hvordan det er ^^ Der kommer jo også nogle HAF mennesker så jeg bliver ikke helt alene :D Jeg glæder mig til at lære nye folk at kende :)
Velkommen til Janni! Er glad for du har valgt at slutte dig til foreningen :) Håber på at se dig til vores næste træf. Husk på der er også et par små "Chibi"-arrangementer inden træffet, som du kan nå at være med til.
Navnet er Theis og er en stolt 93'er på 17 :p.... Går i 2.g på VHG på sproglig linje....
Begyndte rigtigt på anime med Dragonball og Shaman king, da jeg var mindre... kendte godt nok Pokemon, digimon og sådan, men vidste ikke det hed anime, så det tæller ikke... Men interessen startede først rigtigt for omkring 3 år siden, og er stadig hooket :D....
Udover anime/manga, så kan jeg også godt lide japanske rpg, f.eks. final fantasy, fordi de har nogle gode og interessante storylines....
Er ikke lige frem den helt story idrætudøver, indtil jeg sidste år opdagede den geniale sport: KARATE! ^^ perfekt til en person uden bold kontrol xD
Så er der vist kun tilbage at sige: Yoroshiku onegaisshimasshu (aner ikke om det stavet rigtigt, men håber det går :p)
onegaishimasu vil jeg mene det staves :P Velkommen til, Theis! Håber du finder dig tilrette blandt os nørder samlet under navnet Anime Kita. Hvor i verden kommer du fra? :)
Dejligt at møde jer alle tre! (zane, Altmann og Tachi) ^.^ Fedt, at der kommer så mange nye medlemmer fortiden! Håber på at se jer alle til det kommende træf! :D
edoo.. ^w^ jeg hedder Pernille, er 17 år og kommer fra Randers. Til daglig går jeg på handelsskole og er på mit andet år. Jeg arbejder i anime-higashi, og ellers..? kæmpe fan af Kingdom hearts.!! :3
^_^ Nu syntes jeg ligesom at jeg også vil prøve... Jeg hedder Amalia. Ikke Amalie. (Men det lader til at det er meget svært for folk at fatte? O.o) Jeg er fjorten år, og går i niende klasse. Ja jeg ved det. Jeg er meget ung, og meget lille. Men WTF? Mit brugernavn var fra dengang jeg var Tokyo Mew Mew fan. Tag jer ikke af det. Mit kælenavn er ChibiThePervert (Don't ask XD...) Min første anime var Yu-Gi-Oh. Min første manga var Yu-Gi-Oh. (Ja, jeg var meget glad for Yu-Gi-Oh engang!) Nu er jeg mest vild med Love Hina. (<<Jeg tror det forklarer mit kælenavn...) Jeg bor i Vester Hornum. Ikke Hornum, som er lille nok i forvejen. Nej. VESTER Hornum. -.- Yay... Det er en lille by, og folk ser ikke ud til at sætte pris på sindssyge mennesker som mig? Jeg har prøvet at komme i skole med pink paryk, katte ører, en bjælle på størelse med en knytnæve i mit halsbånd og snor i. Responsen var negativ... Det var vist mig i en nøddeskal! Uh, vent! Min største frygt er at blive fortæret af kaniner...
Ganske forståeligt - Kaniner er også nogle morderiske skabninger med onde intentioner!! Velkommen til, Amalia :) Har vi set dig til nogle arrangementer/træf endnu eller er du helt ny i foreningen? Anyways, håber du finder dig til rette i vores nørdede fællesskab. Du møder helt sikkert andre spændende mennesker med samme skøre vaner som dig selv :P
Jeg er en pige på 19 år, der er flyttet til Aalborg området for at gå på Uni. Jeg har vist været her inde på forummet før – men det er ved at være RIGTIG lang tid siden! <.< Jeg er helt vild med japansk /asiatisk kultur og historie og selvfølgelig anime, manga og cosplay. Jeg cosplayer også(og optræder) – har dog pga. uni her i det sidste halvår, ikke rigtig fået tid eller råd til at tage til nogen conventions eller at få syet noget… desværre..T_T. Derud over er jeg nok lidt sci-fi nørd…XD jaah lidt kan nok ikke gøre det..=3 Så nu håber jeg, jeg kan finde nogen omkring Aalborg området jeg kan snakke anime, manga, cosplay osv. Med:3 så skriv hvis i har lyst^___^ også vil jeg se om jeg kan finde rundt på forummet ellers:P og se om jeg ikke kan komme med til nogle træf/arrangementer(:
Katsuya > Velkommen til! Du lyder som en rigtig spændende person :D Især cosplay delen - hvad har du tidligere optrådt med? (Måske kan man huske nogle af dine acts!) Håber på at se dig til nogle af chibi arrangementerne og de store træf - vil vildt gerne tale mere med dig :D
Zarsu: Heeh, taak:) Hmm. seneste var til til Svs-con i freestyle med Pokémon - Team Rocket Jeg var James..XD også til J-pop 2009 optrådte jeg med Metropolis som Kenichi og til Genki 2009 med fushigi yugi som Miaka(vi vandt most lol) Noget af det du kan huske? :3 Har alle gange optrådt sammen med en der hedder Sabine<3 Håber også jeg kan komme med - kender ingen her i Aalborg der har de sammen interesser med hensyn til det her nemlig..XD Du er velkommen til at skriver jeg kan lige smide min mail: KatsuyaKakashi@hotmail.com
Jep, velkommen til, Katsuya :) Jeg tror en god start på at skabe gode kontakter inden for anime-miljøet og Kita her i Aalborg vil være at deltage i vores Chibi arrangementer, som falder ca en gang om måneden. Her den 20. november har vi planer om at afholde endnu en animeaften tæt ved Limfjordsbroen. Her mødes vi for at se anime og hygge snakke og spise sammen ^^ Plejer altid at være hygge, og der dukker altid en 15-stykker op.