Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Nu vel.... er dårlig til intros men here goes!

Navn: Troels Jensen
    By: Hirtshals
    Alder: 18
    Civil status: REJECTED!!
    Yndlings manga: ???
    Yndlings anime: ???
    Yndlings mad:
    - Spaghetti stegt på panden i bacon fedt og ketchup med basilikum til
    - Wok med kylling
    - Hjemmelavet pizza
    - Vafler

Ja.... jeg er..... øhm.................. Mig og ja......... jeg har tæt på ingen skægvækst, kan godt li at gå i hawaiiskjorte, sjove hatte og gin.
    Jeg bruger ikke min fritid på noget som virker fornuftigt.... udover Munchkin (synes selv det er fornuftigt), og... ja.... BARE SPØRG MIG DET HER ER JO IKKE TIL!? Er rigtig dårlig til introduktioner xD

Skriv endelig hvis i keder jer! :3

Skype: Troels_Jensen_aka_Qwsslo (langt navn, ved det nok >.<)
    Msn: troels64@live.dk
  2.  
    Velkommen til, Troels! :)
    Hvor meget anime/manga har du set/læst sådan ca? Er du helt ny i faget eller har det været del af din hverdag i flere år? :b
  3.  
    Velkommen til Troels ^^ håber du vil kunne nyde dit ophold ^^
  4.  
    hehe velkommen til troels. du kunne eventuelt fortælle os hvad en af dine ynglings animes/mangas er hvis du har nogle? Så kan vi begynde at relatere :).

Tegner du eventuelt?
  5.  
    Tja.. Har læst en del manga men må sige at min yndlings må være The World Only God Knows ^^; Har ingen idé om hvad min yndlings animé er, kan li det meste af det hele sådan set xD Har en meget bred smag hvad det angår~
  6.  
    Hello :3
    Jeg er forholdsvis ny i Kita, så her kommer lige en lille intro:

Navn: Anne Søndergaard
    Alde: 21 (1989)
    Bopæl: Haderslev
    Civilstatus: Kæreste :3
    Yndlings manga: GALS!
    Yndlings anime: Air
    Yndlingskarakter: Hatsune Miku

Ja.. Jeg hedder som sagt Anne, og jeg bor i Sønderjylland.. Jeg er blevet shanghaiet til at komme med til Kita-træf'ne af min kæreste, Asger (Sinuce), som uden at jeg vidste det meldte mig til et træf :p Jeg har lært en masse nye dejlige mennesker at kende i kita, så vil da helt sikkert dukke op fremover også ^_^
    Jeg er en meget passioneret cosplayer, har cosplayet siden jeg var 11. Ud over det, studerer jeg Ernæring & Sundhed og jeg elsker at danse og tegne :) Jeg er også rigtig glad for at lave mad, kager og alt muligt sødt, samt jeg er vild med at stå på en scene.
    Anime blev jeg introduceret til, da jeg ved et tilfælde så det aller første afsnit af pókemon, da jeg var 10, og derefter så jeg en masse anime på tysk tv. Jeg har desuden været udvekslingsstudent i Japan i 2006, hvor jeg boede hos en japansk familie, og gik i HighSchool derovre.

Det var vidst det ^_^ <3
  7.  
    DAYUM! So many new people! :D
    Velkommen alle sammen!! :D

Det er ved at være et stykke tid siden jeg var herinde sidst! Så jeg ville bare tjekke op
    på diverse opdateringer :)
  8.  
    Yo peeps!
    Jeg er en af hvad man kan kalde ''noobs'', da jeg er ret så ny til Kita ^^'

Jeg hedder Ida, og jeg er 12 år (bliver 13 år 15 september).
    Jeg - som mange andre- blev interreseret i anime da jeg begyndte og se pokemon.
    Jeg har set anime i... Tror et halvt år måske? o.o Og har tegnet i et par måneder.
    Jeg har ikke set så mange anime'er, og har ikke læst manga'er (endnu), men af det jeg har set, er jeg da kommet frem til et par favoritter:
    Lucky Star, Shugo Chara, Vampire Knight og ikke mindst - Special A.
    Efter 9' klasse, har jeg planer om at tage på HighSchool, til enten Japan, eller USA.
    - Jeg spiller forresten også guitar.
    Jeg er sådan set alt-ædende, så har ikke en yndlings ret eller sådan noget ^^'

OVER AND OUT xD
  9.  
    Jamen velkommen til, Ida :)
    Det er ikke så tit man ser folk på din alder vise interesse for foreningen, men du skal være hjertens velkommen.
    Håber du falder godt til i Anime Kita ^^
  10.  
    Mange tak :D
    Nej, men der skal vel være nogen... Tror jeg man kan sige ^^'
    Det har jeg stærkt på fornemmelse at jeg gør ^W^
    •  
      SoYa
    • Oct 9th 2011

Hey folks ;D Ville bare gøre opmærksom på at jeg har ændret mit brugernavn fra DaRkSoYa til SoYa bare :) tror det er lidt nemmere at sige og huske!
    But I'm still the same person!!! ヽ(´▽`)/
    •  
      Kev
    • Oct 9th 2011

Så du er gået fra at være en Soya-sovs til en Soya bønne? :p
    •  
      SoYa
    • Oct 10th 2011 edited

Nej :D er gået fra en soya-bønne til den seje, japanske icebreaker 'Sōya' (Souya) !! ( ゚∀゚)アハハ八八ノヽノヽノヽノ \ / \/ \ ...eller noget... :P
    •  
      Kev
    • Oct 10th 2011

D: Se dén havde jeg sku ikke set komme!
  11.  
    Skidt at jeg først får oprettet mig en bruger herinde nu. Har trods alt boet i Aalborg i seks år og har set anime det meste af tiden. Men da der er ingen i min omgangskreds der ser anime, har næsten aldrig snakket om anime på dansk >_< .

Efter en kort gennemgang af denne tråd kunne det godt se ud til at jeg falder en anelse udenfor den generelle aldersgruppe? Men fork det, man bliver jo aldrig for gammel til anime! :P

Jeg hedder Peter og er 27½ (fra 1984). Jeg er oprindeligt fra sydfyn, men flyttede til Aalborg som sagt for lidt over seks år siden for at studere på uni. Der blev jeg færdig sidste sommer som Software Ingeniør, og jeg arbejder i dag som programmør. Fritiden bruges på programmering, gaming, serier og anime.

Har ikke én ynglings anime, for der findes så meget godt. Nuværende favoritter er bl.a.
    Angel Beats!
    Azumanga Daiou
    Baccano!
    Baka to Test to Shoukanjuu
    Bakemonogatari
    Eve no Jikan
    Fullmetal Alchemist: Brotherhood (Hagane no Renkinjutsushi (2009))
    Lucky Star
    Mahou Shoujo Madoka Magica
    Nodame Cantabile
    School Rumble
    Steins;Gate
    The Girl Who Leapt Through Time (Toki o Kakeru Shoujo)
    Zero no Tsukaima
    ... og vel nærmest alle Studio Ghiblis film.

Jeg må nok referere til mine lister på anidb og myanimelist i stedet :) . Der er pt 160+ stks på dem og det er godt blandet. Masser af seinen og shounen, men også en god sjat josei og endda noget shoujo o.O .

Jeg halter lidt efter i manga læsningen, men de har bare ikke helt fanget mig endnu.

Jeg er ikke i nærheden af at være en rigtig hardcore otaku, men der står da fem figurer i min lejlighed (og to mere på vej til Januar).

snakkes...
    •  
      Wish
    • Oct 23rd 2011

Hej og velkommen til. Da du skrev, at du faldt uden for aldersgruppen, troede jeg, at du var midt 30'erne eller omkring de 40. ^^; Bare rolig, der er nu også folk til Kita, som er på din alder. ;)
  12.  
    De fleste af mine kollegaer er i 30'erne, så da jeg så at de fleste i denne tråd var teenagere følte jeg mig pludselig meget tæt på kollegaernes alder :) .
    •  
      k4emic
    • Oct 24th 2011 edited

Velkommen til dig Peter, det er altid godt at se nogle flere IT-studerende herinde :D
    •  
      SoYa
    • Oct 24th 2011

Velkommen til :) tror allivel der er en del medlemmer der er i tyverne, så du er sgu ikke så langt fra os andre som du tror. Er selv 23 (24 om en måned) ;) din favorit-liste ser nice ud, ku selv godt tænke mig at se steins gate - har hørt interessante ting om det!
  13.  
    Velkommen til, matey :D
    Jeg er selv lige fyldt atten, så der er ikke helt så langt igen :3
  14.  
    Steins;Gate røg meget langt op på min liste rimelig hurtigt, så kan klart anbefales :) ... efter seks episode satte jeg tu~tu~ruuu som min SMS lyd :/ .

og takker for velkomsterne - så må vi se om jeg kan finde ud af det...
  15.  
    Velkommen Peter :) Jeg er selv en af de ældre medlemmer af Kita, men man finder hurtigt nogen at snakke med, så det er altid hyggeligt.
  16.  
    Ja, velkommen til (og det gælder i øvrigt alle der har postet i denne tråd siden sidst jeg tog et kig i den XD) - er også en af dem der har ramt midten af 20'erne, men der er også plads til vi "gamle" i Kita, heldigvis, haha! (sender lige en friend request på MAL - henter af og til inspiration fra andre Kita-folks lister)
  17.  
    Hej og velkommen til Peter. Min MAL siger jeg har 70% anime tilfælles med dig ><
  18.  
    Med næsten 540 på din liste er der da en chance for at der er nogle tilfælles >_< !
    Men må indrømme jeg ikke helt har fanget hvordan MAL kommer frem til det tal, for der er "kun" 84 vi begge har set og af dem har vi kun givet samme karakter på 25? ... øhh, nogen gange går man bare i statistik-mode :/
  19.  
    Tæller MAL ikke bare hvor mange du har på din liste som den, hvis profil du kigger på, også har på sin liste? Dvs. når Skaya kigger på din liste så har hun 70% af de anime du har på din liste på hendes. Altså har det ikke noget at gøre med hvor mange man har set eller hvilken score man har givet, men tallet er udelukkende baseret på sammenfald i titler på hele listen... eller...sån har jeg forstået det XD
  20.  
    Jeg tror ihvertfald det er sådan ^^
  21.  
    Halløj i hytten, jeg vil ikke skrive så meget, men vil da lige fortælle lidt da jeg nu sidder og læser herinde..

Jeg hedder Jesper og er 23 år ung, jeg ser ikke så mange nye animes mere, men genser gerne klassikerne, yu yu hakusho og rurouni kenshin ligger solidt som mine favoritter, men især også basilisk synes jeg er værd at nævne.

Jeg læser dog stadig, og følger ihvertfald med i godt 20 ugentlige mangaer, og 7-10 månedlige.. Plus det løse jeg finder, det er mere her min interesse ligger, da jeg går meget op i historier, og finder dem meget mere dybdegående og detaljeret... + anime nu om dage er fyldt op med fillers, og dem kan jeg virkelig ikke fordrage(Himura Kenshin hiver dog stadig sejren hjem) :P...

Det var så lidt om mig :)
    •  
      Wish
    • Nov 9th 2011

Jamen halløj Jesper og velkommen til. ^^ Hvordan fandt du frem til Kita?
    • Gama
    • Nov 10th 2011

Jamen en af mine bonus børn er blevet gamle nok til at komme ind i anime verdenen, så det var imens jeg ledte efter animes med dansk tale til hende, det er dog desværre ikke mange af dem der er.. Mange af Hayao Miyazaki's film findes dog paa dansk, og især min favorit anime film Howls moving castle er jeg lykkelig over at ha fundet paa cdon :) var dog stortset kun silver fang af serier der er at finde, men den er dog for blodig endnu :P
  22.  
    Jamen hygge hejsa^^
    Faldt lige over Kita her for nogle dage siden og fik lavet mig en bruger.

Mit navn i den virkelige verden er Anders. jeg er 23 og bor i København, hvilket jeg har gjort hele mit liv.
    Jeg betragter mig selv som et meget muntert mennesker men også lidt en kikset nørd^^ Men det skal man nu heller ikke skamme sig over vel?
    Jeg har interesseret mig for Animé og Manga i en del år efterhånden.
    Det kniber dog lidt med at få tid til at komme igang med noget nyt her på det seneste
    Nogle a mine favoritter er i øjeblikket
    -Azumanga Daioh
    -Panty & Stocking
    -Elfen Lied
    -Soul Eater
    -Green Green

Jeg holder også meget at spille. Har jeg gjort siden jeg var 6 år gammel og fik min første Super Nintendo med Mario og Donkey Kong^^ Dejlige minder.
    Har en meget bred smag men er også ret kræsen med hvad jeg spiller. RPGer er altid gode men har bare så sjældent tiden til dem.
    Mine yndlings spil bla.
    -Portal 2
    -Shadow of Colossus
    -Okami
    -Pokemon Silver
    -Zelda: Ocarina of Time
    -Persona 4
    -Donkey Kong Country serien

Generelt holder jeg også meget af en god omgang nostalgi. Både film, serie og spil, syntes det er så sjovt at se tilbage på alle de gode minder. Hvem kan ikke huske de gode gamle Ninja Turtles, Troldspejlet eller Lørdag morgen hvor der skulles ses tegnefilm.

Virker som hyggelig lille community I har herinde så håber da med tiden at skabe nogle gode bekendskaber herinde med ligesindede^^
  23.  
    Jamen det er jo Kaptajnen! Velkommen til!
    • yip
    • Dec 27th 2011

Hej!
    Synes lige jeg vil præsentere mig selv da jeg har gjort brug af dette forum for inspiration til nye anime’s og små kigget diverse tråde.

Kald mig A!
    - Er 24!
    - Studerende på Aalborg uni
    - Bor i Aalborg….
    - Fritid: motioner / træne / manga / anime / game (HoN) / venner

Startede med noget anime for ca. seks år siden. Det var Bleach, hvilket er en super fed serie uden alle de fillers selvom der er nogle gode inde imellem. Derefter blev det til noget Naruto og Love Hina og siden da har det ellers bare været derude af med nye serier og film. Mht. manga begyndte jeg på det for ca. et år siden da jeg blev utoldmodig med nogle af de anime’s jeg fulgte med i (idet manga’erne typisk er længere i historien end selve anime’en). Siden da har jeg været hooked og læst en del manga serier udover de der kører over en anime. Jeg har ikke nogen favorit genre så læser og ser stort set alt jeg synes er sjovt/mærkelig eller spændende.

Favorit manga’s:
    Holyland
    History’s Strongest Disciple
    Kimi no Iru Machi
    Suzuka
    The Breaker & The Breaker New Waves
    The World God Only Knows
    Jamen der er jo mange.. Ca. alle dem på min liste med nogle undtagelser. Synes generelt alle de manga’s jeg har læst har været gode!

Favorit Anime’s:
    Freezing
    Fairy Tail
    One Piece
    Naruto
    Suzuka
    Gundam Seed
    Love Hina
    Break Blade
    Neon Genesis Evangelion
    Jamen kunne igen fortsætte.. stopper den her og smider en liste i stedet http://myanimelist.net/animelist/yipm. Listen er ikke helt færdig da jeg stadig mangler at tilføje nogle serier.

Det er lidt pudsigt hvordan jeg fandt frem til dette forum.. søgte på ”Lær Japansk Aalborg” også kom dette forum frem med en alt for gammel tråd vedrørende Japansk undervisning. Anyways begyndte så at kigge lidt i de forskellige tråde i har oppe og køre og synes nogle af dem var super gode, plus det virkede som et hyggelig community. Dette fik mig til at oprette en bruger herinde.

Godt nytår! Og Go’ Jul!
    •  
      sema
    • Dec 28th 2011

Jamen velkommen til yip (A) og Captain N! ^^
  24.  
    Nå. Hvem er jeg så. jeg har været medlem af Kita i et stykke tid,men har kun deltaget to gange til Kita træf og sådan, og nogle af jer så mig her til Chibi træffet denne weekend,så jeg ville lige skrive om hvem jeg er, så i kan lære lidt om mig.

Alder: givende stund 25.
    Bor:I Aalborg med min kæreste.
    Fritid: Tegne, læse, spille computer spil, MMO'er, Rollespil (pen'n'paper), bage, film.

Jeg startede med at se anime da jeg var barn, men ved ikke om man som sådan kan se det som værende en legitim begyndelse på det, siden jeg ikke vidste hvad det var.
    Jeg startede som mange andre piger dengang med Sailor moon, Candy Candy og Sandie Bell, fordi det var det man kunne få med dansk tale.
    Senere udviklede min smag sig så, og den første mange jeg læste var Dragon Ball da den lige lavede sin optræden in Danmark.
    Dengang var jeg endnu uvist om hvor meget der faktisk lå i anime universet.
    De første animeer jeg satte mig ned og så fra ende til anden var: Trigun, Visions og Escaflowne og Galaxy Angel (første sæson)
    Men det er alt sammen mange år siden og jeg har for længst smidt manga'erne på hylden og anime ser jeg når jeg føler for det.
    Jeg elsker stadig den Japanske kultur, men ikke når det bliver for Otaku agtig med 117 anime figurer, væggene dækket med wallscrolls og det eneste man kan sige på japansk er "kawaii", "Neko", "yaoi" og "Pocky".
    Jeg er meget moderat når det kommer til anime delen, så forvent ikke jeg er en af dem der har gang i en anime hver uge, og kan se en igennem, på nogle dage.
    Man kan ikke som sådan sige jeg har én genre jeg holder mig til, men jeg ved hvilke jeg ikke vil se, fordi det simpelthen er FOR forudsigeligt til det har nogen underholdningsværdi.

Men mere om mig personligt... hm hm hm. Jeg er genret. Jeg snakker hvis folk snakker til mig og holder mig for mig selv. Måske virker jeg snobbet eller som om jeg ikke vil snakke med jer, men det er bare fordi jeg er den type der gerne skal have folk begynder at snakke med mig, før jeg selv begynder. Selv hvis folk snakker om noget som jeg kan være med på, så hopper jeg ikke bare ind i samtalen.
    Jeg er i givende stund en af dem som er ramt af krisen in Danmark... Hvad betynder det? Det betynder at jeg er en af dem desværre må være på kontanthjælp, og søge nette tyndt for jobs.
    Egentlig leder jeg efter en elevplads som bager, da jeg har drømme om at blive en konditor senere hen. Jamen hvorfor så bager? Hvorfor vælger jeg ikke bage konditor med det samme?
    Fordi skolen er på Sjælland. Det er dyrt at flytte, min kæreste går på Universitet og meget af min familie er her i Nordjylland, desuden er der man mere eftertragtet når man kan sige man både er bager OG konditor.
    Mit drømme job er lidt svært at snakke om,jeg har to.
    Animator og Konditor.

Jeg er gamer og jeg ELSKER at game.
    Mange ville nok sige "lol, nej du er ej, jeg gamer mere end du gør, og kender andre der også gør" Men selv ser jeg mig som gamer :)
    Jeg tegner når jeg kan og syntes det er en god måde for mig at stresse af på.
    Jeg vil gerne lære japansk men syntes det er dyrt for en på kontanthjælp.
    Jeg går i lolita ved specielle lejligheder og mine stile er: Classic og EGL.
    Jeg prøver at cosplay, men kan ikke sy og er en af de sørgelige stakler er må købe sine, plus jeg er dårlig til at blive færdig med mine cosplay projekter, eller kan ikke finde de ting jeg skal bruge, så det er tit de ender med at komme i "Laves senere" bogen.
    Jeg prøver for det meste at holde mig fra Mainstream cosplays, da jeg ikke kan lide der er 30 af den samme figur som render rundt.
    Det er mega snobbet af mig. Det gør ikke noget der 5 der cosplayer den samme figur, men 30 bliver for meget. Det er ikke ment som i at jeg vil være et unikt snefnug, for hvis andre siger de cosplayer det jeg vil, hell gor for it :)

Har kun cosplayet:
    Kaito - Vocaloid.
    Yuna - (som FFX udgaven, men med hendes hestehale fra X-2)
    Death the kid.

Planer om kommende cosplays:
    Apple Jack - MLP:FiM.
    Toeto - Meringue Luca, Vocaloid.
    Victorique - GoSick.
    Ghoulia - Monster High.

Nå... Wall of test,kan godt forstå hvis folk siger TL;DR.
  25.  
    Velkommen om bord :D
    Jeg er selv af den generte skuffe på grund af dårlige oplevelser fra folkeskolen, men jeg finder tit nogle, jeg føler mig tryg hos, og render så rundt som en meget irriterende, lille møgunge efter dem X3
  26.  
    ^ it is true, she does.
    xD

Velkommen til, Michelle. Eller det er jo ikke så meget "velkommen" nå du jo har været medlem i noget tid allerede.
    Men jeg håber da på at se dig og din ponyelskende shogi-mester til fremtidige Chibi-arrangementer :D

PS: omfg wall of text
    skriv mit projekt, k?
  27.  
    Navn: Dorte Damgaard Iversen
    Kaldenavne: Mousy eller Musen
    Alder: 21 (1990'er, decemberbarn Dx)
    Bopæl: Hobro, med henblik på at flytte til Aalborg i 2013.
    Laver: Går på VUC Nordylland, får HF-hue på til sommer (2012)
    Fritid: Tegning, syning, gaming, cosplaying, m.m.

Hvad angår min erfaring for Anime, meget af det så jeg i en yngre alder, bla. Elfen Lied og Love Hina, som kun ligger vagt i hukommelsen nu.
    Jeg er god til at begynde på nye Anime's som jeg får foreslået, men trods en attentionspan som en katte-killing får jeg IKKE set dem alle sammen færdige 8D

Jeg læste en god del af de første dansk-udgivne manga'er med stor kærlighed for Dragonball og Love Hina... og Tokyo Mew Mew, men det er lidt tys tys XD

Jeg er inden for de sidste 2 år begyndt at gå meget op i Cosplay og syer helst det meste selv, og når vi nu er ved syning, så kan vi også lige tage et smut ind omkring Lolita som jeg også har stor interesse for, og som jeg også er begyndt at sy selv :3

Jeg har indtil videre haft stor glæde af Anime Kita og deres arrangementer og er for nyeligt blevet highjacked af Zarsu til at hjælpe i PR-rådet :D

Håber på at blive mere Forum-aktiv med tiden! :3

So loong!
  28.  
    Undrede mig lidt hvornår du smed en post herind. Velkommen til Dorte ^^
  29.  
    - Kristoffer K. Jensen
    - Kaldenavne: J. Stoffer (Selvom det kun er familie der Stoffer :D )
    - 14 år gammel
    - Går på Sæby Privat Skole
    - I min fritid elsker jeg at se/læse anime/manga. Det er noget af det bedste jeg ved! Jeg kan også godt lide Gaming og træne sammen med min hund, og generelt være sammen med vennerne :D + Er newbie til lidt java/html script og finder det faktisk lidt spændende :D
    - Min erfaring i cosplay: Har aldrig prøvet før :D Det tætteste er nok fastelavn :P
    - Yndlings Animes/Manga: Naruto, Rosario + Vampire, Nyan Koi, Dragon Crisis, Vampire Knight, The World Only God Knows og Highschool of The Dead :D
    - Jeg fandt Kita ved at lede efter nogle form for Cosplay Con fordi jeg vil virkelig godt prøve, men det med at turde / at finde et kostume er problemet...

Skype: Doggiestyle1997 (vidste ikke hvad doggiestyle var da jeg lavede brugeren, så min bror har drillet mig lidt med det :D )
  30.  
    Velkommen til, Kristoffer! :D
    Du kunne jo deltage i vores næste Chibi-arrangement, hvor der er udklædning (og sikkert nogle cosplayers også!)
    Og dertil vil der til vores næste Kita Træf i marts være en masse, der render rundt i cosplay. Det er ret standard for vores Kita kultur :P
  31.  
    Camavan, et andet problem er at jeg ikke har noget kostume (Ved ikke hvad jeg skal lave / købe og fra / af hvad materiale, og jeg er ihvertfald ikke god til at sy..) + Det er lidt pinligt efter min mening at møde op alene, når man ikke kender noget,

jeg er nemlig lidt genert....... :/
  32.  
    Jeg kan hverken sy eller har råd til cosplay, så jeg er selv lidt screwed XD
    (sidst jeg syede på noget var i syvende klasse)
    Men jeg kan strikke! >:3 (Comeback yush!)
  33.  
    @ PandaDude :
    Tag det helt med ro. 50% af alle folk i Kita er generte eller har været det indtil de dannede sig nogle bekendtskaber i foreningen :) Tro mig, du er ikke alene.
    Og det er bestemt ikke noget problem som sådan, at du ikke har noget kostume (det har jeg heller ikke). Jeg er sikker på, at du kan få en masse gode idéer og inputs til køb af cosplay, hvis du spørger dig frem herinde :)
  34.  
    oh my det er længe siden jeg har kigget herinde!!! .__.

velkommen til alle nye hoveder! :D
  35.  
    Hejsa Allesammen,

Navn: Thomas Poulsen
    Alder: 29 i nogle måneder i nu
    Civilstatus: Single
    Arbejde: IT-Supporter Aalborg Uni
    Bor i Randers, men flytter til Aalborg i løbet af 2012
    Fritid: Anime / Serier / Film / Gaming / Venner

Jeg startede med at se anime for ca 10-12 år siden

Jeg sidder PT. i bestyrrelsen af Anime Higashi

Jeg kender Palsgaard fra militæret ^^ Prime kender jeg også ^^

Har i nogle spørgsmål så er i velkommen til at skrive dem :D
    •  
      Shin
    • Feb 19th 2012

Velkommen til Thomas!
    Kender du ikke mig?
    Har du allerede glemt mig? T_T
  36.  
    *Ouran Host club style*
    Welcome :D
  37.  
    Velkommen til :)
    •  
      Pesoen
    • Apr 3rd 2012 edited

Hej. Jeg hedder Peter, er 18 år, jeg spiller mange FPS spil. jeg elsker våben af alle slags og elsker en god splatter krig.. Jeg er lige nu single og søger læreplads som elektriker..