Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
  1.  
    Min msn er rune@clar.dk....

I'm bored too! ^^

Er også lidt emo nu efter at have set school days og Mai-HiME... Har brug for at snakke!
  2.  
    Ikke for at være en lyseslukker... men tror i skal holde jer til jeres gruppe chat ;)

EDIT: Altså med henblik på ikke at spamme for meget ;) Helst lidt ontopic også :D
  3.  
    Nå ok :/
    •  
      Shin
    • May 2nd 2008 edited

Mit Navn er Jens Shin^^ aka Sparkly_Eyes^^

Jeg er 20, bor i Randers omegen. Arbejder min røv ud af bukserne for at rette op på min egen uansvalighed^^;
    er en af grundstifterne af OBAA i århus^^;

jeg er kommet ind i anime milijøet gennem pokemon tilbage i 2001 efter at have mødt Dion aka Tekkenmover.
    vi var i en tunering i århus hvor de havde Martian Successor Nadesico som vi så købte og så... Jeg var solgt^^
    senere er det så blevet musikken jeg går op i^^ som det forsat er^^

hvis i vil vide mere skriver i bare^^
    •  
      sema
    • May 2nd 2008

Velkommen til Jens ^^
  4.  
    velkommen til airmatress-chan :P
    •  
      Shin
    • May 3rd 2008

Arigatou^^
  5.  
    MinTako [Min•Tah•Koh] verb -1. To consist of very little height 2. The act of staying up till odd hours spaciously surfing the net. 3. To have immunity towards bring lazy and/or clutsy
    •  
      Zemi
    • May 19th 2008

true indeed!
  6.  
    Haha lets try to get this into a real dictionaryX3
    •  
      Zemi
    • May 19th 2008

XD lol, that would be cool
  7.  
    Course it would be cool. I mean it's MY definitionXDDD lol j/k
    •  
      LiQU
    • May 19th 2008

Måske lidt mindre engelsk og lidt mere info om jer selv. :)
    •  
      Silas
    • May 19th 2008 edited

--- post slettet
  8.  
    Well i can't write danish...i can only read it.. sry>_< but just tell me i can stop posting if it annoys you
  9.  
    du skal ikk stoppe med at skrive! jeg kan nu ikk forstå hvorfor man ikk skal have lov til at skrive på engelsk : /
    kan dog godt se det med at der skal være lidt mere info om sig selv i den her tråd xD alt det andet vås kan jo blive puttet ind i Chibi Munchkins tråden, som ikke har noget egentligt topic :3
  10.  
    xDD Well that about not being able to write danish is about myselfX3 I'm also easy to recognize at any meetup by my bad danish. So if you hear someone speaking real bad danish with a heavy english accent then thats me come say hiXD
  11.  
    Please keep spam in ONE thread already ._.
  12.  
    xDD Well that about not being able to write danish is about myselfX3

ja, det er om dig selv, men tror at den her tråd er lavet til at introducere sig selv x3 (hvilket du ikk har gjordt, så vit jeg ved }:O!)
  13.  
    My first post was kinda sorta intruduction.. Scroll up and read buttmunchD:< Uhmm theres not much to write about._. I just moved to Aalborg last september from South Carolina. Originally i'm danish as are both my parents but i've lived in the US ever since i was 3 or so. And i lived in Tailand for a year before that. I've been into anime for a good few years. As with most pokemon is what really boosted my interest. There, boring life's story over. Happy now neko?
  14.  
    yay, now me happy :D lol, yeah, your first post was sort of a introduction XD sorry for being dumb, Master :3
    •  
      Flash
    • May 19th 2008 edited

Jeg er enig med helge i denne sag. Denne tråd skal KUN bruges til information om jer selv, den skal ikke spammes med ligegyldige posts omkring ingenting. Hvis i skal spamme, så hold det for pokker i én tråd, eller benyt en af de to andre tråde der allerede bliver brugt til spam.

chibi munchkins tråden
    eller
    and now for something completely different tråden

Tak på forhånd.
  15.  
    I do believe me and neko got the point-.- We stopped spamming this like 9 hours ago. The fact that ya'll tall people keep posting its spam is now in itself becoming spam=X just so me an neko stop getting these compliantsx.X sry again. Well peace out I'm heading back to da chibi's
  16.  
    Øhm..? Ja..? Lidt om mig selv..?
    Jeg er en pige på 14 år..? Har fået at vide jeg altid er glad, og ikke kan være ondskabsfuld... Jeg elsker at læse og tegne manga... Elsker Engelsk... Er små skør... Er hyper xD Og Smiley freak C:
    Kan ikke rigtigt tænke, men gør det af lige vel xP
    Er der mere..? Hmm... Jooh..! Elsker Deidara(Naruto) ^^
  17.  

ok - Jamen Velkommen

Hyggeligt at høre om dig.

18.  
    Danke ^^
  19.  
    welcome, fellow english lover ;D haha, flere små-skøre hyper-aktive mennesker :3 OG ENDELIG EN SOM ER YNGRE END MIG!!!!!!!

håber vi kan se dig til Kita træf ´her i september^^;
    •  
      Zemi
    • Aug 26th 2008

welcome!
    en hyper person jeg kan være hyper med! YAY!

elsker hyperhed X3
    ER hyperhed! . . . når jeg ikk falder i søvn XD
    •  
      Zemi
    • Aug 26th 2008

wuhu! comment nr. 834!
  20.  

Arg, spam.. Zemi, bare fordi der er kommet en chibi mere behøver du ikke gå helt crasy på os ;)

Og ja velkommen til... Lille hyper, og tænker ikke ret meget... :p hvem minder det om.. :D muhahahaha... Vi andre kan heller ikke være ondskabsfulde kan du jo se... ;)

21.  
    Lille, hyper og tænker ikke meget passer faktisk til et par stykker :P jeg kunne i hvert fald heller ikke finde på at være ond^^ jeg er en meget flink herre :3
    •  
      Zemi
    • Aug 27th 2008

jeg kan være mega ond >:D
    elsker det <3
  22.  
    det ved vi... du er vores yandere character... XD
  23.  
    OO
    Nu bliver jeg helt bange..!
    Chibi = lille ik'?
  24.  
    Må jeg lige minde jer om at dette ikke er en spamtråd. Hold venligst spam til chibi-tråden.
  25.  
    betyder egentlig "kid", men i anime/manga sammenhæng bliver det jo brugt om små nuttede characters. lille er chiisai
  26.  
    Okay ^^
    Danke, ville lige være sikker ^^
  27.  
    okay^^
    •  
      SoYa
    • Aug 28th 2008

Hejhej, Hello og Gutentag^^ Mit navn er Annette (også DaRkSoYa) og er en newbie her...HAr lige fundet det her AWESOME forum for et par dage siden *jaaayy* og er mega begejstret allerede nu ;D Er født i DK opvokset i Tyskland, min far dansker, min mor fra Filippinerne. Jeg er flyttet til Aalborg sidste år og studerer medialogi, hvilket er awesome :D
    Eeeelsker Anime og Manga og at tegne og at spille på min ps2 og mit klaverog...og.og.... Er en stor Ghibli-fan og syns jeg Deathnote, Naruto og "random" serier som Lucky star er nice^^ Mht spil er jeg en We <3 Katamari!, Harvest Moon og FF-fan.
    Jeg snakker meget og elsker mad <) er lidt småskør og ka li at grine og sove...
    CHU til jer allesammen, oooog hvis det ikke er forsent og det er ok, så skal jeg også lige tilmelde mig til anime-kita - lyder bare for awesome!!!^_^V
  28.  

Okay - Jeg føler mig gammel lige nu

Hmm men velkommen til. Glæder mig til at se dig til træffet

• cold
    • Aug 28th 2008

hertzlich willkommen xD
  29.  
    velkommen Anette ;D yay^^ endnu en madelskende-babblende-småskør-sovetryne X3 dem er vi jo snart mange af :3
  30.  
    Konnichiwa / こんいちは
    Velkommen til ( ^___^)∠☆ ~PAN!

Herligt med nogle flere medie-folk indenfor dørene, håber på at møde dig til 08.3 træffet ( x o x);
  31.  
    Velkommen til.. folk der der spiller både katamari og harvest moon skal sku nok falde til :D

Du skal nok blive glad for gamer roomet til næste træf!
    • PIP
    • Aug 28th 2008

velkommen :) håber du falder til ... damn nu lyder jeg jo ligeså gammel som pals :( ... håber du synes træffet er sjovt når det kommer der til ;) :D
  32.  
    Velkommen til hedder det vel så ^^
  33.  
    hey jeg er sku på ingen måde gammel, tror du er ældre end mig POP(pip)

btw.. new dude-inde (ka ik huske navne) hva er FF favoritten?
    •  
      SoYa
    • Aug 28th 2008

Thx folkens^^ håber også jeg falder til hurtigt...Anime-kita skal nok blie awesome XD - og btw. jeg troede, jeg var gammel!!:P Nu føler jeg mig pluslig så ung....*jay* ^_^
    hnn....FF-favorit...?? nya FFX vel men kun et'eren , toeren er for cheesy... men 8-eren er også god....aaargh...*kan ikke blive enig med sig selv*...glæder mig helt vild til 13eren :D
  34.  
    X'eren.. uden tvivl!! :D... hey hvem siger gammel her?? hvor gammel er du lige?
    •  
      Shin
    • Aug 28th 2008

Helt sikker på jeg er ælst :P

velkommen til^^ elsker over hyper mennesker^^