Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.
Nu når forummet er oppe, og jeg kan se at folk er begyndt at få brugere herinde så ville det vist være passende at lave en tråd hvor vi kan skrive lidt om os selv.
Hvem vil starte? Mig?... okay da.
Mit navn er Casper Jensen, og jeg er lige flyttet til Aalborg (nærmere bestemt vejgaard). Her får jeg så tiden til at gå på uni, hvor jeg læser til software ingeniør. Jeg har set anime i lidt over tre år, hvor jeg startede i HTX sammen med "klaninu", som består af PIP (også her på forummet) og Choppermann. Jeg får dog ikke så meget tid til at se anime, da udd/uni, samt min forkærlighed til internettet og "web udvikling" bruger meget af min tid :(
Ellers kan en god samurai film altid bruges en kedelig aften... Andre der godt kan lide Akira Kurosawa's film?, Samurai 7 er genial, og nej det er ikke animen Samurai 7, men den orginale sort/hvid film fra 1954... guf!
My Neighbor Totoro kørte da også på dansk tv en årgang jeg mindes da at have set den et par gange i løbet af mine barndomsår
bare lige en ren videnskabelig vurdering så er det sundt at drikke i mindre omfang. faktisk er det anbefalet at ældre drikker 1glas rødvin om dagen for at leve længere, det er kun hvis man drikker meget det er dårligt. på den anden side er mandelig kønshomoner farligere da de virker ligesom alheimerz på hjernen (der er en del motionister som tager det)
ik fordi jeg har noget mod dine holdninger eller noget, har heller ikke drukket specielt inden sidste år og synes stadig at det at drikke sig hammerlam er lidt underligt + at tage i byen en fredag tiltaler mig heller ikke der skal være en god grund.
nå ja og så er det jo også en dyr fornøjelse at drikke hvis man kan kalde det en fornøjelse :)
normalt drikker jeg bare fordi "det gør de andre" og self er det også lidt sjovt, dog pisse dyrt. Plejer dog stadig at opfører mig civiliseret hvis altså jeg ikke er gået under endnu :) hvilket er sket første og forhåbenlig også sidste gang heh. at drikke igennem er ikke lige mig ;) så hellere hygge sig lidt med nogle venner og lidt alkohol :P
nu jeg jo også tvunget lidt til at drikke da sema har nogle mini snaps flasker og jeg har de eneste snapse glas i lejligheden :) ikke at forglemme at en shot eller to kl 1 om natten kan peppe en lidt op hvis man gamer ;) (sker dog heldigvis ikke så tit 3gange i år måske heh)
15 eller 16 hvis jeg husker rigtigt... men han ved nok bedre selv ^^
Man kan godt se det ja :D
Edit: Tag jer ikke af det latterlige tidspunkt jeg poster, man må jo genoprette ens bærbar når man kommer til at slette ens partitioner med data man har brugt et par måneder på at skrive, og ikke har taget backup af :(
Men, jeg har da stadig 3 timer og 40 minutter til at sove i før jeg skal ud på Uni til matematik forlæsning ^^
Edit: kan se man ikke engang kan se tidspunkt, det er da en fejl... må jeg få rettet på et tidspunkt, men kan berette at dette er skrevet kl. 03:23.