Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Sep 16th 2007 edited

Som nævnt til Kita-Træf (07.2) så er vi ved at lave et nyt design til vores hjemmeside. Til dette skal vi bruge et logo / en maskot til siden, i stedet for det nuværende "placeholder" logo. Jeg vil gerne sponsorere nogle pakker ToffyPops til ham/hende der laver det vindende logo.

En vinder vil blive valgt 14 oktober, hvis ikke folk vil have længere tid...

ps. Man kan se det nuværende design her: http://sema.dk/anime-kita/main.htm og her: http://sema.dk/anime-kita/extra.htm. Der er tale om den øverste lucky star figur der skal skiftes ud med noget andet.

1.  
    Lidt neder'n der er copyright på Konata. ^_^
  2.  
    Er allerede igang med at arbejde på en maskot til os... Men er der nogle krav til den?
    •  
      sema
    • Sep 17th 2007

Den skal kunne passe ind i det nye design, den skal ikke bryde nogens copyright og så skal logoet være worksafe ^^

•  
      LiQU
    • Sep 17th 2007

Jeg kunne godt bruge lidt ekstra tid... O_o
  3.  
    EJ øv... Hvorfor work safe... Det er der jo ik noget sjovt i :P

Men okey... Så vil jeg fortsætte med den..
    •  
      sema
    • Sep 18th 2007

deadline flyttet 2 uger...

•  
      sema
    • Oct 9th 2007

Lige en heads up, der er under en uge tilbage til deadline!

•  
      LiQU
    • Oct 9th 2007

Nya, jeg har haft så travlt med min fars hjemmeside at jeg har glemt at tegne! Må... komme... igang!!
    •  
      LiQU
    • Oct 14th 2007

Hva', skal billederne bare postes her? :)
    •  
      sema
    • Oct 14th 2007

Regner jeg med ville være lettest...

•  
      LiQU
    • Oct 15th 2007 edited

Megumi-chan! :D

Og så lidt skitser~

Den sidste er lidt... lala-agtig. Jeg er ikke sikker på hvad jeg tænkte da jeg tegnede den. :S
    •  
      LiQU
    • Oct 15th 2007

Megumi og hendes sjove side-kick Kaito. Der er en længere historie med dem, men den kan I jo spørge mig om når vi ses igen. :P

For resten, så er der copyright på alle billederne! D: Alle billeder tilhører MIG!
    •  
      Wish
    • Oct 15th 2007

Nu er jeg jo kun supporter, men jeg kan godt lide stjernespænden i hendes hår. Det er en lille ting, men det er med til at gøre hende genkendelig så hun ikke drukner i mængden af lignende figurer på nettet.
    •  
      LiQU
    • Oct 15th 2007

Woo, første kommentar! :D
    •  
      sema
    • Oct 15th 2007

Lige meget hvad, så vil jeg have den sidste på skitsen (den lal agtige) til 404 fejlsiden...

4.  
    heheh, enig, sema.

Hvad angår tegningerne ser det rigtig godt ud. :-)

(Og det synes en del af dem fra #kickassanime også - dvs. dem der gad kommentere.)
  5.  
    hehe.. enig med sema... Den sidste skitse skal med...

Må sige at det er fantastisk godt tegnet.. You rule!!!

Men den allersidste med de små "kyllinger"... Er nok min favorit... Pip og jeg diskuterede om man ikke kunne lave kyllingerne med nogle specielle items.. Så som en dragon ball, noget specielt hår osv...
    •  
      LiQU
    • Oct 16th 2007

Mine små fede kyllinger er gode nok som de er! D:
    • PIP
    • Oct 16th 2007

PIP vil have hende med kyllinger i A0 format på sin væg !
  6.  
    De billeder er bare geniale ^_^
    • PIP
    • Oct 18th 2007

den der lyserøde tingy bliver for sukkersøde pige agtig til mig tbh .... jeg er mere til kyllinger det forstår man hvad er.
  7.  
    PIP...har du nogen anelse om hvor forkert den sidste sætning lyder...?
    • PIP
    • Oct 18th 2007

ja ... det var derfor jeg skrev den :P
  8.  
    Super sødt Louise ^^

Er desværre ikke blevet færdig med min da jeg har lagt syg i et langt stykke tid nu.
    •  
      LiQU
    • Oct 19th 2007

Tja, "konkurrencen" er sådan set slut nu, men du må gerne få de Toffypop-pakker jeg vinder. Ugh... Hader dem... D: