Vi har fået nyt forum. Hvis du ikke kan logge ind kan du skriver til teknik@anime-kita.dk, så hjælper vi gerne :)

Random chat/Spam!

Redigeret August 2013 i Generelt
Min roommate har været i Randers i snart 2 uger nu og det eneste selskab jeg har for tiden er min kat! - Det betyder at jeg mangler nogen til at høre alt det blidr og bladr jeg får lyst til at dele med folk hen af dagen :D

Generelt syntes jeg det er rart bare at kunne spamme løs uden at det generer nogen, og derfor opretter jeg altså denne spam tråd ^^
«13456710

Kommentarer

• Jeg lægger ud:

1) YAAAY! Jeg har lært at binde et slips :D - Og det tog mig også kun sådan 10 forsøg eller sådan noget xD!!

2) Det er temmelig surt at Genki skal ligge lige oveni motionsdagen med skolen :( - For det første vil jeg få fravær på 6 timer uden som sådan at slippe for ekstra undervisningstimer og for det andet mister jeg en åbenlagt for at vise mit cosplay frem overfor mine klassekammerater :/
  • Redigeret August 2013
    Den her tråd er nice - Good job OP - Here have a cookie!

Haha Anders, jeg tog også en pjækdag fra motionsdag (Nej det var vidst et eller random fælleskab o.O) med skolen for at komme til J-popcon i sin tid. :D

Jeg var lige i cinemax i Århus i dag, med en ven fra HTX jeg ikke har set i over et år nu, og se Elysium. :D Den var nu meget god, kunne især godt lide potentialet og originalitet i historien, ville dog ønske at den var lidt bedre udført, og måske lidt kortere!

Nu er der kun 2 dage til jeg pakker mine sydfrugter og drager imod Aalborg, skal dog bo ved en kammerat da jeg stadig ikke har fået en bolig - ØV! Håber dog der kommer noget Kita arrangement som jeg kan være med til snart, men ja! Kan ikke vente til at starte med ninjutsu på mandag eller begynde på uni for den sags skyld :D
  • Haha, great stuff :p
    Kunne dog hurtigt forestille mig det bliver en smugle kaotisk? xD

Ziranit, du skal nok få det godt heroppe, Kita har arrangementer en gang om måneden or so, og så holder Uni et hav af arrangementer for jer når i starter, glæd dig!!! :D
  • Det var godt at høre lyngze! :D Nu glædere jeg mig kun endnu mere til at komme op til jer! :D
  • Kaotisk? Der mangler da noget mere skriveri her på forummet, indtil videre er det kun hangman, gæt en anime og beskriv en anime der er aktive. Det her er en god måde at lære hinanden at kende på! (: Om det så bliver lidt kaotisk så er jeg sikker på at folk kan få nogen gode historier i den her tråd. :D
  • Hmm, laver Uni arrangementer - det gør den nok, jeg valgte bare at side hjemme i lejligheden foran computeren :P .

Argh, at vente på undertekster til de to sidste episoder af en serie i snart en måned!
    Men så er det jo godt der er andre serier.
    Argh, at vente på næste afsnit af en serie i en uge!
  • Ja, jeg lavede i hvert fald næsten ikke andet de første 2 uger or so end at være til diverse arrangementer (meget af det indebar en masse øl :p), men er måske forskelligt fra studie til studie? xD

Sidder og nikker genkendende til problematikken med at vente på næste episode >_>
    Jeg har så dog været udsat for at vente næsten et år på næste episode af en serie (Deadman wonderland), da mangakaen skulle have barn... >_<
    Og nu hun så endeligt er kommet igang igen og faktisk har fået gjort den færdig har jeg ikke taget mig sammen til at læse de sidste kapitler endnu xD
  • Kom lige i tanke om at der er kommet nyt afsnit af Highschool DxD (ser den for historien) og Blood Lad! For ikke at snakke om Breaking Bad :3
  • Ser faktisk overraskende lidt anime for tiden, følger pretty much kun med i Attack on Titan, men tænker jeg snart skal have indhentet alle mine "hængepartier", af serier jeg kun har set halvt xD
    Breaking bad derimod, det har jeg set og damn, de slutter de afsnit på nogen trælse tidspunkter lige pt :p
  • Haha, har sgu også en del hængepartier! Enig med at de slutter lidt irriterende, men det er så knaldhamrende en god historie i Breaking Bad! Simpelthen genialt, så man bliver afhængig af den! :D Kan heller ikke vente på Game of Thrones! Magter bare ikke at læse bøgerne. o.O Så mange andre bøger jeg skal have læst inden... :/ Attack on Titan, damn hvor irritere det mig virkeligt at se dens rating på MAL, den er flot, god lyd, og potentielt god historie, de trækker dog bare simple detaljer ud i langdrag! Man skulle jo tro, at den var på længde med Naruto, så meget de trækker den. :(
  • Ye, er fuldstændig enig, Breaking Bad er genial, og Attack on Titan er også super god. Dog er handlingen meget udstrakt som du siger, tog lige og catchede up i dag... afsnit 14-20, og der sker nærmest intet historiemæssigt xD
  • Min far har tre killinger.
    Eller, hans kærestes kat har.
    Om to-tre uger er de gamle nok til at få nye hjem.
    Og så får jeg en sort og hvid hun, der hedder Tallulah.
    Der er også to hanner i kuldet.

Nogenlunde samtidig får Tallulahs mors søster også killinger.
    Det er vurderet til at være tre-fire stykker.
    Killinger er nuttede.

Lige pt har de tilsammen fire store katte og tre killinger.
  • Haha lyder som en af de der riddles! :D

Fedt nok! Killinger er nice! :D
  • Du tager vel bare alle killinger og beholder?? :D
    image
  • Jeg ville gerne, men bor hos en bekendt og har en bror med katte-allergi.
    Jeg ville ikke have noget imod at blive kendt som kattedamen XD
    Indtil videre må jeg 'nøjes' med en hunkat fra 2004 og en killing fra i år XD
  • Kunne være fedt at have kat, tror bare ikke det rigtigt ville passe ind i min dagligdag... jeg er meget i skole (hjemme fra like 17/18 til klokken 7 i hverdagen ca) og hvis man samtidigt har planer i weekenderne hvor man ofte er væk et par dage er det nok ikke det smarteste xD
    Elsker ellers katte og især killinger :3
  • Kunne se, at der i kørsel til Genki-tråden blev skrevet noget om, at der nok ikke var nogen fra Odense herinde. Så jeg ville da lige påpege, at det ikke kun er folk fra Aalborg-området, der hænger ud her. Jeg bor nemlig i Herning-området. ;)
  • Haha sNOOB xD
    Ahh.. Okay okay Wish! xD Der kan man bare se! :D
  • Mmmh lige været ovre og købe kanelsnegle til morgenmad (ja temmelig sent, men er et nattemenneske :D ) Så nu står den bare på at arrangere alt mit flytterod så jeg er klar til at sparke alle mine ting ned i flyttevognen fra i morgen tidligt, hvor ville kage bunshin no jutsu være belejligt nu. o.O
  • Jeg har altid haft en massere af hængepartier når det kommer til anime :P Men det er squ også bare svært når der er så meget good stuff at tage fat i hele tiden. Jeg har pt 14 serier kategorieseret som "Watching", 33 under "On-hold" og 33 under "Plan to watch". Selvom jeg kunne have nok materialle på min egen liste til at kunne køre på i et godt langt stykke tid så bliver jeg konstant ved med at finde flere og flere!

Katte! Elsker dem :D Jeg har min egen kat selvom jeg bor i lejlighed (og den som bor hjemme hos min mor er teknisk set også min :P). Det er nu lidt synd for den fordi den ikke må komme ud og derfor må nøjes med altanen når den vil have frisk luft. Det virker også til at den er ensom når jeg er væk, for når jeg åbner døren efter jeg har været i skole/arbejde så stormer den hen til døren og snører sig rundt om mine ben :D

Wish: Ziranit kender vidst nok nogle der kører fra Odense til Genki:
    http://www.anime-kita.dk/forum/discussion/642/korer-til-genki-2013/#Item_22
  • Ahh Anders, Wish påpegede bare at hun kom fra Herning-området, ikke at hun skulle bruge et lift fra Odense - Genki :)
  • Nårh... o.o
  • Hehe ^^ Man kan jo læse forkert.

Jeg har faktisk også gang i 14 anime lige nu. En af dem er jeg dog bare ved at gense. Jeg falder desværre sjældent over nye, som jeg bare må se (med mindre de ikke er udkommet endnu). Sådan er det nok når man har set over 400 anime... XD Så jeg følger altid meget med, når der starter en ny sæson, fordi det betyder, at jeg kan få noget nyt at se.
  • Well, er sjovt nok "kun" i gang med et par stykker, har nogen flere på min "watching" liste... men det er mest nogen jeg er begyndt på og ikke rigtigt orker at fortsætte med umiddelbart, hvilket faktisk er sjovt fordi jeg nærmest har ramt plet med alt andet jeg har set indtil nu xD
    Jeg har dog så over 100 forskellige anime serier/film på min "plan to watch" liste... Det gør det lidt svært at bestemme sig for hvilken man skal i gang med næste gang o.o
  • Hmm, mit problem består i at min plan to watch liste bliver større og større, men jeg ender altid med at se hvad jeg har lyst til p.t. det er lidt noget makværk fra min side af. xD men må hellere se Code Geass, FMA og hvad jeg ellers får tæsk i verbal format for ikke at have set endnu.. o.O
  • Watching anime can be hard work :P
  • Ja det er Anders! Og har stadig ikke fået mine lønsedler for alle de timer :(
  • Bakemonogatari Blu-ray Part 1 er lige kommet ind af døren.

Jeg får stort set ikke set anime pt, da jeg i stedet udforsker Japanske TV serier.
    De er lidt nemmere at gå i gang med da de typisk kun er på 9-10 episoder (underligt nok da de typisk også er 45min lange i stedet for blot 25 :P ).
    Der er har jeg rundet de 70 stks.

Mine forældre har en kat (som de så mener er min?!), som vi kalder for Katten - for den er jo pisse ligeglad og ignorerer os anyway.
    Jeg ville gerne selv have en kat, men der er to årsager til at jeg ikke skaffer mig en: 1) Jeg må ikke have husdyr i min lejlighed og 2) jeg bor i en lejlighed!!!
  • HAHAHA (det er jo en spam tråd :P)
  • ´'`\_(ó_Ò)_/´'`
Log in eller Registrér for at kommentere.