Vi har fået nyt forum. Hvis du ikke kan logge ind kan du skriver til teknik@anime-kita.dk, så hjælper vi gerne :)

Mangaer til salg... Suk.

Redigeret June 2014 i Køb & Salg
På grund af økonomiske vanskeligheder har jeg set mig nødsaget til at opgive visse fornøjelser.
Deriblandt en manga-samling, da salget af noget af denne måske kunne løse nogle af mine problemer.
Det er med lidt tungt hjerte, at jeg sætter nogle af dem til salg og især fordi jeg har haft stor glæde af at have mit eget lille bibliotek.
Men tiderne er nu som de er og derfor er der ofringer.

Det drejer sig om disse serier:
DN Angel 1-9
Tokyo Mew Mew 2, 3 og 6
Mesterdetektiven Conan 1-3, 6, 18 og 20-22
Kajika
Manga Love Story 1
Ranma ½ 1-4, 14, 18-20 og 24
One Piece 1-51
Countdown 7 Days 1 (Engelsk)
Fullmetal Alchemist 1-7
The Devil Ororon 1-4 (Afsluttet)
Kare First Love 1-8 (Afsluttet)
Demon Diary 1-7 (Afsluttet)

Mesterdetektiven Conan og Tokyo Mew Mew er købt fra det lokale bibliotek, så de er lidt medtaget.
Countdown 7 Days er lidt dyrere, fordi den er engelsk og købt efter den amerikanske pris. Jeg kan dog ikke huske, hvad jeg selv gav for den.
Kom med et bud og så kan jeg evt slæbe dem med til et kita-træf engang (Eller et chibi-arrangement).

Jeg ville gerne at de danske bøger blev solgt til omkring 50-60 kroner hver og den engelske til måske 70-80 kroner hver.
Jeg har passet godt på dem, fordi jeg holder af bøger, og håber at de får et godt hjem.
image

Kommentarer

• Hej sNOOBie.

ved godt artiklen er gammel efterhånden, men tænkte på om du stadig havde one piece bøgerne til salg?
Log in eller Registrér for at kommentere.