Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Nov 20th 2007 edited

I forbindelse med det nye design på hjemmesiden, samt et nyt medlems-system der arbejdes på til Anime Kita, er der kommet en masse opgaver som ligger og venter på at blive løst. WWW-rådet har hidtil haft ansvaret for indholdet på anime-kita.dk, men indtil nu har udviklingen af anime-kita.dk og dens sider ikke været ret åben. Det skal vi have lavet om på!

WWW-rådet vil nu også have ansvaret for den software som driver anime-kita.dk, om det er forummet, galleriet, wikien eller noget helt fjerde. Derfor er der brug for en bred skare af folk med mange forskellige færdigheder. Så har du tid, lyst og vil gerne have lidt indflydelse på hvordan anime-kita.dk og dens sider udvikler sig så er det her du skal melde dig.

Som det er nu, så vil kendskab til web-standarderne XHTML og CSS, programmeringssprogene PHP og Python (Django) og grafisk design være en stor fordel. Men selv hvis dette skulle være helt ukendt for dig, så er der også brug for folk som har lyst til at teste nye sider og undersøge rapporterede fejl.

Man vil altid selv have mulighed for at bestemme hvor meget tid man vil bruge og hvad man ønsker at arbejde på. Rent praktisk vil der være en liste over arbejdsopgaver som man kan arbejde på. Så jeg kan kun opfordre folk til at deltage, det kan jo ske man lære noget nyt i processen...

ps: Inden d. 1 december skal et nyt medlems-system indkøres, så der skal bruges nogle frivillige til at teste dette, samt til at finpudse det nye system.

1.  
    >.. XHTML og CSS ..<
    I ved hvor i har mig ^___^
  2.  
    Jeg kan godt prøve at rode rundt på brugerfladen, men lad hellere være med at lukke mig ind i programmeringen.
    •  
      sema
    • Nov 21st 2007

Lyder godt, der er blevet sendt to dukfriske emails til jer med adgangskoder til diverse sider.

3.  
    Jeg mente nu egentlig bare, at jeg kunne teste brugerfladen udefra. Jeg har prøvet at gå ind på WWW-rådets side for at se om jeg forstod noget og jeg fattede ikke en brik.
  4.  
    Jeg er lige begyndt at lære HTML, som gerne skulle blive til XHTML og CSS senere så jeg er da frisk på at hjælpe til hvis det er muligt. :)
  5.  
    Jeg har ret god erfaring med at bugteste og finde steder med fejl eller mulighed for forbedring (mest i spil og custom maps, men princippet er vel det samme), dog er jeg ligesom Silas heller ikke sådan sat ind i programmeringssprog, så det holder jeg lige afstand fra ^^.
    Da jeg selv er ret stor forbruger af anime-kita.dk, vil jeg da med glæde gøre min del for at forbedre siden :) If there's anything I can help with, let me know...
    •  
      sema
    • Apr 23rd 2010

Jamen i skal da være velkommen til at give en hånd med. Jeg kan se at den næste store opgave vi skal i gang med er at klargøre design af det nye forum som nok vil betyde en del arbejde i HTML/CSS og test og fejlrettelse i diverse browsere. Når vi har noget konkret klar til test skal jeg nok gøre opmærksom på det så vi kan få det kørt ordenligt igennem.

Taefzin: Jeg får lige skrevet til dig i løbet af weekenden mht. hvad vi måske kan finde af ting til dig ^^