Not signed in (Sign In) eller (bliv medlem)

Choose a language

Vanilla 1.1.4 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Find os på facebook
    •  
      sema
    • Jan 18th 2008

Jeg har lige opdateret forummet i aftes, hvor jeg var nød til at ændre lidt i måden kommentarer bliver vist på. Hvis i ikke kan se navnet på ham der har skrevet en kommentar, så skal i opdatere jeres stylesheets (tryk på F5).

Jeg vil samtidig råde folk til at skrive til mig hvis der er noget der ser forkert ud i deres browser. Jeg bruger til dagligt kun firefox, så jeg ser ikke altid hvis der er noget der går i stykker i andre browsere før der er gået nogle uger... ^^

1.  
    ies4linux ;)

Anyway, så sad jeg ved siden af Loc da han tilmeldte sig (IE i Vista), og inde på selvbetjening blev han konstant bombarderet med beskeder om at certifikatet ikke var gyldigt.
    •  
      LiQU
    • Jan 18th 2008

Det gør alle med Vista. Det er der ikke noget unormalt i. Og det er rigtig irriterende...
  2.  
    Enhver med bare den mindste smule fornuft slår UAC fra i Vista...
    •  
      Shin
    • Jan 18th 2008

så du siger at jeg ikke har fornuft!?
  3.  
    JA, DET ER DET JEG SIGER, JENS! ;-P

(Jeg bruger selv Vista på min bærbare. Det kører upåklageligt.)
    •  
      sema
    • Jan 18th 2008

Pfff, Vista... nej, giv mig Ubuntu Linux så er jeg glad.

Helge, jeg kender godt til eis4linux, bruger det også af og til når jeg skal teste, men gider ikke teste i IE6 hele tiden, og IE7 kører meget langsomt for mig gennem wine. (noget i stil med 30sek renderingstid for en enkelt side, og så sluger den alt den ram og cpu den kan få lov til). Dog har jeg ikke oplevet det certifikat problem gennem ies4linux.

•  
      Shin
    • Jan 18th 2008

suk... hvorfor siger alle at jeg er tosset?

Mit køre næsten uden problemer
  4.  
    Windows _plejer_ jo også at køre _næsten_ uden problemer ;)

/me sets the thread on fire :D
    •  
      LiQU
    • Jan 19th 2008

Men at Microsoft allerede i 2009 udgiver Windows Seven viser lidt hvor dårlig Vista egentlig er... :P Jeg kan nu godt lide at Bill Gates er stået af og Ballmer sidder på toppen nu. Han er sej. :D
    •  
      helge
    • Jan 19th 2008 edited

Haha, nice....

Nyheder selv jeg ikke vidste :)
    (læser næsten kun ting relateret til Linux)
    •  
      sema
    • Jan 19th 2008

Balmer sej? Kunne ikke lide Bills valg af forretningsmodel, men kunne respektere og anerkender at han var dygtig inden for sit fag.

Men Balmer som personligt spreder fud omkring windows vs linux server spørgsmålet og kaster stole efter folk til møder? ham kan jeg bare ikke tage alvorligt. Det her hjælper heller ikke ^^

5.  
    Wooot... Mere computer snak, holder i mennesker da aldrig fri... :S

Hehe.. Jens det er kun dig selv der siger du er tosset ;)
    •  
      helge
    • Jan 19th 2008 edited

•  
      sema
    • Jan 19th 2008

Ok, har undersøgt "vista" problemet. Det bunder i at den "certificate authority" der har signeret det certifikat vi bruger ikke er godkendt af Microsoft. Af samme grund kommer der også en advarsel i firefox og opera. Til forskel fra de to andre browsere, så kan man af en eller anden grund ikke permanent godkende certifikatet?

Der er to mulige løsninger, betal godaddy 25$/pr. år for et certifikat eller få alle IE7/Vista brugere til at følgen denne guide får IE7 til at acceptere vores certifikat.

6.  
    Steve Balmer er, til en vis grænse, underholdende. Dog hader jeg Microsoft for at de allerede vil udgive Windows seven i 2009. Det blev annonceret allerede før at de udgave SP1 til vista. Bleh.